15 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], UZAT ELLERINI

Dilimdeki en güzel kelimelerle sana yeni isimler takıyorum,
Baharım,aydınlığım,güneşim,yıldızım...
Tatlı bir gülümseme yayılıyor yüzümde seni düşündükçe,
Sonra yollara sevdalanıyorum,
Beni sana getiren yollara...
Her yeni günde bir kat daha arttırıyorum içimdeki sevgini...
Ellerimi uzattım,
Tüm yalanlardan arınıp geldim sana,
Bütün evreni aydınlatacak kadar ışık var benim gözlerimde...
Eğer seninde gözlerin ışık doluysa,
İçine sığdıramıyorsan sevgini,
Uzat ellerini bu can sadece senin...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi