21 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], TÜRKLERE DÜŞMAN DEĞİLMİŞ !

Kimden: Fusun CAGIRGAN



TÜRKLERE DÜŞMAN DEĞİLMİŞ !

Bak bak, adama bak. Bir dedigine bak, bir de dedigi yere ve makamina bak.. Iyi bak!



Ali Aslan Dumanol 2010/ ANKARA

dumanol@hotmail. com


Ozel harekat timlerinin icinde biyiklari asagi dogru sarkik, tipik MHP militani goruntusu veren yanlis insanlar vardi diyen AKP Genel Baskan Yardimcisi Huseyin Celik "BEN TURKLERE DUSMAN DEGILIM" diyor…..

Sizin dostlugunuzu yesinler emi?

Kendinizi fena acik etmisin Sayin Genel Baskan Yardimcisi Huseyin. Acikca ve aleni bir sekilde, ustelik uluorta ben Turk Degilim diyorsunuz! Tamam, TURK olmayabilirsiniz, ama Turklere ve Turkluge satasmayi birakin artik. Her seyi bitirdiniz de simdi Turklerin killarina ve biyiklarina mi taktiniz.?

Neredeyse engellenemez hirsiniza yenik dusup Turklugu yasaklayan kararnamelere alet edeceksin makamini… Bulundugunuz yerin Turkiye oldugunu unuttunuz galiba. Ne yaptiniz da boylesine kendinizden gectiniz? Burasi Irakin Kuzeyi degil Sn. Genel Baskan Yardimcisi Celik efendi.

KENDINIZE GELIN !!!

Ustelik dusman olsaniz ne yazar be? Ates olsaniz curmunuz kadar yer yakarsiniz. Ayip, ayip… Sizin konumunuzdaki bir insan, milletin infialine neden olacak bu laflari boylesine ucuz kullanamaz. Sizin dediginizi en son Imrali sakini APO demisti. Hem de ucakta. Ama o bile sizden daha sempatikti.. Benim anam Turk, ben Turkleri severim diyordu kara goz bandajlari acilirken….

Ne yani, Apo bile yumusadi, ben ondan daha mi radikalim mi diyorsunuz? Madem basladiniz, gerisini getiriniz. Elinizde, eteginizde ne varsa dokunuz. Karninizdakilerini kusunuz artik. Geveleyip durmayiniz. Hadi, ne diyecekseniz deyiniz artik… Ne gunlere kaldik yarabbim… Sen aklimiza mukayyet ol

Kimin aklina gelirdi, bir gun gelecek, Turkiye Cumhuriyeti Hukumet Partisinin Genel Baskan Yardimcisi BEN TURKLERE DUSMAN DEGILIM diyecek.

Daha acisi bunu iyi ve dogru bir sey diyorum havasinda yapacak. Gozlerimizin icine baka baka ve utanmadan…

Sayin Basbakan, Turk Dusmani Olmayan bu guzide ve nadide yardimcinizi once yuce Allaha sonra size havale ediyorum. Yok eger bu siyaset ucubesi gelismeyi referandum ozgurluklerinizin bir parcasi olarak goruyorsaniz simdiden kaybettiniz!

En azindan benim EVETimi...



 
Ben, Olayim, Olmayayim,Turk Milleti Bakidir.
 
Vazifenizi Bana Karsi Degil, Millete Karsi Yapacaksiniz.
 
11.Haziran 1937
 
MUSTAFA KEMAL ATATURK
 


--
Gülüşünde ilkbahar bakışında letafet
Seni bende görerek bana seni tarif et

http://groups.google.com.tr/group/letafet
http://groups.yahoo.com/group/Letafet1

Birol Akkerman

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi