20 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], SORMA

Sorma!
bu kaçıncı yokoluşum bende bilmiyorum..
bu kaçıncı sebepsiz kelimelerin boğazımda düğümlenişi ve iç yağmurlarımın gözlerimde tıkanması..
beynimin kaçıncı alevlenmesi..


Sessiz ol!
ezberledim tüm sözcüklerini.. Onlar duymak istediklerim değil.. doğru olabilirler ama bunları duymaya ihtiyacım olduğunu sanmıyorum..
Lanet olası gerçekleri bende biliyorum ama gel gör ki hislerime gem vuramıyorum..


Gülme!
İçten olmasa bile, göz boyamak için olsa bile, aldatmaca olsa bile yapma bunu..
beni gözlerinde öldürme gülerken, bir çift tebessüme değişme..


Gitme!
el gibi göz süzme dönerken..
bir meçhulun ortasındayım, etraf kalabalık ama sahipsiz bir ruh gibiyim..

Beni azad et!
düşüncelerinin hapsindeyim..

şimdi bir garip düş bahçesindeyim, hangi düşe elimi uzatsam başkasına ait.. adımı geçmiş kaldırımlarda unutmuşum.. ayağıma takılan bir çakıl taşında hayat bulmuşum..

Sorma!
Gözlerin buz gibi eser gözlerime.. cevapları yok bakışlarının, bakışlarım sualsiz kalsın bırak..

ve es geç beni..


..::Alıntı::..



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi