26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SON HAYKIRISIM BU

Sen yoksun artık karanlık gecelerimde...Sen yoksunya sevgilim, haksızlıklar vurur oldu yüzüme,karanlık çarpar oldu gözlerime.Daha sensizliğin karanlığına alışmadan ışıklarımı söndürdün.Sigaranın dumanını sensizliğe çekerim her seferinde,çekerim ama senin bana verdiğin tadı vermez ki...Karanlık bıraktın beni sevgilim sensizliğe damlar oldu gözyaşım...Silen yok gözümün yalnızlıkları...Sevdiğimiz şarkıyı yüreğime merhem yaptım genede geçmedi..Meger sensizlin acısı yüreğimede vurmuş.


Yalnız gecen her günüme,sensiz gecen her günüme lanetliyim bu gece..Bu gece son gecem biliyorum ve senin tadını almayacagını ve bana zehir olacagını bile bile bir sigara daha yakıyorum yoklugunu bir nefes daha çekiyorum sevgilim...Artık dönmeyeceksin açmayacaksın karanlık dünyamın ışıklarını biliyorum ''Başkasına yar oldun'' biliyorum..Beni kahreden yoklugunda kendimi avutan resmin.Nasıl olurda yüreğimin biraz olsun ışını yaıp aydınlatan o güzel gözlerini fırlatırım odamın her bir köşesine...Karşı koyamıyorum duygularıma..Odamın her bir yanında sensizlik evimin her bir köşesinde sessizlik...Çığlıklarım isyan nefretim sevgime dönüştü..Kor gibi kaytın bedenimi kül ettin hayallerimi..Yemininle başlayıp yalanınla biten her sözünü unuttum ben,Sende benim her kelimemde seni sevdiğimi her bitişimde yüreğimin karanlıklarını unut...




''Duvarlarmıydı sensiz geçen gecelerimin yargıcı''...



Her beton yumruklarım ve sensizliğe akan yaşlarımla dolu..Yargıcı oldum gecelerin sensizliğin sessizliğin köpeği oldum...''Yetmedi''..Varlıgınla yoklugunun arasında ki fark neydi biliyormusun? ''Sendin'' Aslında ikisindede yokmusunda haberim yokmus,aslında ben başından beni sensizimde haberim yokmuş..Peki neden söylemedin geldiğini habersiz girdin yalnızlığıma.Dönüşü yok bu karanlık cehennemin biliyorum,dönüşü yok sensizliğin biliyorum...Şimdi gitme vakti sevgilim ihanetinin bedelini son boş kalan betona vurarak ödüyorum..İçimin senden ibaret çokluğuna gelince,damarlarımda akan sana gelince...Tıkadım artık şah damarlarımı gömdüm yüreğimi sessizliğin mezarına....Ayak seslerin hala evimin içinde yoklugun hala bedenimde..Sahi sen ne zaman çıkacaksın benden çekip gideceksin gözlerimden..Ağlamak mı tek çare yalnızlığın çığlıklarını haykırmak mı soluksuzca..Denedim her sensiz geçen saniyeye inan eriyip bitmekten baska bi işe yaramıyor...Şimdi gidecek yerim yok senin yüreğine gidemiyorumya eğer oraya gidemiyorsam gidecek hiç bir yerim yok demektir...
.


''Musaallah taşımı bana yakışan..Yoksa yokluğunda ki ben mi''...





Nefesim daralıyo yoklugunda, daha gidişinin ilk gecesi ve senin yoklugunu anlatıyorum gecenin yalnızlığına..
Daha dün gece gittin, ayak seslerin hala evimin, sensiz gecerek attığım her yumruk, odamın sesizliğinde...Ne zormuş yenilgiyi kabullenmek ne zormuş kendini bile bile mezara gömmek...



Son haykırışım buResim boyutu değiştirildi. Resmin tam boyunu görebilmek için buraya tıklayın. Resmin Orjinal boyutları 800x600 px Ve Boyutu 174KB.
Resim, Meleklermekani.Com Tarafından Küçültülmüştür . Orjinal Boyutunda Açmak İçin Buraya Tıklayın
Son haykırışım bu



''Ben bu gecenin yargıcı,sen bu gecenin mahkumu''


Ne zormuş adımlarım,attım her adım yoklugunun acısını gözteriyor bana...Artık her saniye ağlamayacağım,üzülmeyeceğim diyorum ama her seferinde yalan oluyor..Baksana sevgilim daha gözyaşlarım kurumadan,evimdeki her hasretine bir yumruk sensiz gecen her sanıyeye lanet bedenime işleyen san'a bile akar oldu nefretim...Geriye dönüp bakacağını biliyorum sende benim için yazacaksın bensizliğe akan her kanı duvarına,ama herşeyin çok gec oldugunu anlayacaksın.Sensiz kaltım bu sabah açmadım perdelerimi isyanıma isyan karanlıma karanlık bitişime bitmişilik katmak için...Pişman olmadım bu durumumdan kendime yaptıgım eziyetten bak gene sensizliğe doldu gözyaşım,sesizliğme aktı haykırışlarım...




Son haykırışım bu


''Benim haykırışlarmın son bulduğu yerde bitmez tükenmez cehennemliklerim var.''



''Son haykırışım bu'' ''Hoşçakal''



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi