23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], SEVDIM

 
Martı çığlıklarında duydum
Ayrılık çanlarının çaldığını
Öyle içten haykırışları vardı ki
Ağlamam diyen gözler
Kan çanağına dönerdi
En acısı ayrılık sebebinin
Ne olduğunu bilmememdi


Daha dün;
Yarın görüşürüz Aşkım diye
Ayrılmadık mı şu köşe başında
Yoksa dün değil miydi?
Önce ki gün müydü acaba

Yok, yok o kadar uzun zaman olmadı
Çok olsa, dayanmazdı kalbim ayrılığa
Gözlerinin kahvesi daha karışmamıştı
Karanlığa,

Aniden geldi ayrılık kararı
Oysa ben ne hayaller kurmuştum
Gelecek günlere dair,
Olmadı, dayanmadı kahve gözler
Mutluluk coşkusuna
Alışmıştılar belli ayrılık acısına

Ayrılık kararını sen verdin
Ben sadece sustum

Evet,
Belki hayatımda ilk susuşum
Şaşırmak gerek
Ama şunu öğrendim ki;
Sana, sen gibi yar gerek

Derdim ya,
Sana olan sevgim beni götürür diye
Götürmedi inan,
Köşe başına bile...
Nasıl bırakırım
Dört elle sarıldığım hayatı
Bir vefasız beni terk etti diye
 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi