17 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SEVDIM SENI BIRTANEM

 

Sevdim seni birtanem

Düşünmeden umutsuzca

Hep sen vardın hayalimde

Sevdim seni birtanem…

Sende imkansızlığı sevdim

Sonu olmayan bir düşü

Bazen tek kelimende yıkıldım

Yanağımdan düşün iki damla oldun

Bazen mutlu etti tek kelimen

Bir tebessüm oldun yüzümde

Karanlık gecelerde seni

Çektim nefes nefes içime

Haykırdım kendime defalarca

Neden seviyorum diye

Biliyorum yollarımız ayrı seninle

Söz dinletemedim şu garip gönlüme

 

  SEVDİM SENİ BİRTANEM
                                  HEMDE ÇOKKK

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi