26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEVDAMI YUREGINDE SAKLA


Öyle bir sevdanın omzuna yasladımki başımı...
Sonsuz bir güven duygusuyla,
Dizlerine kapanıp ağlayabilirim
İçimdeki huzuru ifade edememenin telaşıyla...
'Neler olacak?' diye düşünüp tüketmiyorum sevgimi,'
Ne güzel geçti bugün' diyerek hergün tazeliyorum
Yüreğimdeki yerini..
Öyle bir sevdanın omzuna yasladımki başımı...
Rüyalarımın hepsi mavi...
Tüm kalbimle çektim teslim bayrağını,
Mavi rüyalarımın büyük aşkı,
Mecnun kabul eylediğim sevdiğime karşı.
Yokluk bu aşkın bürüneceği son kimlik olsun!
Ayrılık,eğreti durur bu aşkta diz çöker
Sevdamızın kudreti karşısında...
Öyle bir sevdanın omzuna yasladımki başımı...
Sıkıca tuttu ellerimden
Yüreğime dokundu tüm hasretiyle...
Düşecek gibi olduğumda desteğiyle güç verdi,
Düşürmek isteyenlere karşı çekti restini!
Öyle bir sevdanın omzuna yasladımki başımı...
Ne gelecekse başıma senden gelsin..
Sensizlik düşüncesidir tek felaketim...
İsyan edeceğim,aramızdaki yollara,
Seni bana getirecek olan da onlar olmasa!
Senin için değer tüm zorluklara katlanmaya...
Öyle bir sevdanın omzuna yasladımki başımı,
Yoluna yüreğimi sermeye değer!
Sevdamı Yüreğinde sakla yeter bana!!! 



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi