26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SENSIZ YARINIM

Sensiz Yarınım
 
Sana Mektup Yazıyorum Sokaklarda

Ayaz gecelerinde Haberin yok mu  ?

Özlüyorum özlediğimi.. Kızıyorum kızdığımı

Bekliyorum beklediğimi

Sensizliği yarımlığıma yazıyorum…

Yoksa aşk mı bu ? 
 

Ne çok burnumda tutuyorsun be gülüm

Ne çok arıyorum titrekliğimi teninde

Elim yüreğimde sevdam dilimde öyle özlüyorum ki

Saçıma tarak yapıyorum özlemini

Yokluğunda şarkılar dinleyerek

Bir şeyler eksiliyor durmadan

Kayıp duruyor şehrin sen tarafı

Yanımda olsan şu an bırakma ellerimi tut

Yoksa kayıp yok olacağım derdim tut ellerimi

Yoksa bu şehir,gök yüzü yok , olacak  gözlerimde derdim

Ama yoksun yok

Yokluğuma ne desem ki ,ruhuma canımdan bıktın

Tenin bir başka şehirde

Bense kokunu yorganıma sardım onunla uyuyorum

Eksildikçe yorganım sevdam da biter biliyorum 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi