14 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENLEYIM SENLE UYUYORUM


Bir hayal gördüm , içimde canlanan .. Hissettim seni en yakından , yada rüzgar esmesiyle hissettirdi seni bana .. İnan bilmiyorum .. Belki rüzgar sandığım Fırtınaydın .. Kuvvetliydi esmelerin .. Her çarpışında üşüyen yüreğimden belli değimliydi ki .. Yağmurdun .. İki kuvvetli çarpışan yürek arasında kalan , şimşek gibi gönlüme düşen , ılık bir yağmur .. yüreğimi ıslatan , Durdukça yürekte kaynayan , şimşekli , fırtınalı bi yağmur işte .. Seline kapıldım ben senin .. Setlerim yıkıldı dayanamadı sürgününe .. Yağdırdığım yağmurlar taşıyor beni .. Yüreğinin bir köşesinden bir köşesine .. Şelale gibi çağlıyorum , yüreğinin denizinde .. Köprüsü olmasın nehrimin .. Ne elle tutulsun , nede gözle görülsün o köprü .. Sen kendin çiz köprümüzü , Gözlerimden yüreğine .. Bende üstü umutla süslenmiş ipimi bağlayayım yüreğimden yüreğine … Bırak , İzin ver ..
Esir olayım sevgine ..Uyku nedir bilmeyeyim , girmesin gözüme ..

Haram olsun bana sensiz uykular , Sensiz olduktan sonra uyumayayım hiçbir gece .. Seni düşünmekten tek bi kere bile kapanmasın gözlerim .. Veya uyuyayım .. Seni bırakmaktan değil bu sefer .. Düşlerime seni katmak için kapansın gözlerim .. Seni göreyim , seni tekrar tekrar seveyim düşlerimde ..
Yine seni özlediğim bir gece katmıştım seni düşlerime ..
Senle uyumustum yine geceye ..

Karanlıktır benim düşlerim , ve yine karanlıktı o gece .. Görememiştim o yürüdüğüm köprüyü .. Kaymıstım geceden .. Ve düşmüştüm geceye .. Kalktım tekrar .. Sıkıca bağladım umut dolu ipimi yüreğine .. Tekrar çıktım köprüye .. yine karanlıktı yine yalnızdım koskoca gecede .. Karanlıkta her yerim , düşlerim .. ama inanmıştım bu sefer sevgine , sana , geleceğime ..

Biliyormusun ..
O gece seni gördüm ben .. Aydınlattın önümü .. Seni gördüm ışık diye .. Sana bundan dolayı güneşim diyorum işte .. Işığımsın , gecede parlayan ay , yıldız sensin .. O gece ışık oldun önüme .. Düşmedim köprüden … Ve seni kattım düşlerime .. Düşlerimdeki de sen düşüme seni katmamı yardım edende sen .. Senle dolu bi denklem kursam , inanki çözemem .. Sayende akmıştım işte geceye .. Çözmedim İpimi , geri geleyim , arada bi yüreğimi susturayım diye .. Girmiştim ya yüreğine güüneşim .. Kalayım tamamı hep , yüreğinde .. Yüreğin olsun mezarım , Gözlerin olsun kefenim , bakışların sarsın beni , ve toprağım olsun yüreğim .. Üstüme dikilen çiçekte aldıgın her nefes olsun gül yüzlüm .. Sonra toprağa Dökülen su da sözlerin olsun .. Konuş , konuş ki beni yüreğinde susuz bırakma .. Gülümü sula ..


İşte bu gece de böyle seni katacağım düşlerime ..
Karşımda gördüm seni yine , bakıyordum bana inci gözlerinle ..
Uzandım,
Tutacaktım,
Kayboldun!

Bu kaçıncı gece böyle sürüp giden … İnanki bilmiyorum .. Saysaydım Kafayı yerdim heralde .. Hem bosver iyiyim böyle ..Her sabah kendime söz verip "geçti artık bu hal" diye, her gece Senle geçirdiğim gecelerin hesabını tutmak istemiyorum .. İstediğim şey sensiz geçen gecelerin hesabını tutup senle oldugum zamanlarda acısını fazlasıyla çıkarmak .. daha fazla sevda ekmek yüreğime , daha fazla bakışı hapsetmek gözlerime ..Bugün seni düşlemeyeceğim , düşünmeyeceğim diyorum bazen ..

başımı yastığa koyduğumda dönüyorum sözümden...
Ben ne Kadar söz versemde , dönüyorum sözümden .. Bugün senle uyumayacağım dedim gün lerden bir gün ..
Dedim... Uyudum , Uyandım ..
Ama ben yinede düşlerimde seni gördüm .. Yine seni düşündüm , yine seni özledim .. Ve yine sabahki kalktığımda sensizliğin acısı hala aynıydı ..
Dilimde yakıyorum düşünmeyeceğim sözlerini .. Düşüneceğim , düşleyeceğim .. Ne kadar düşlemem seni desemde elimde değil , ve düşlememe hiçbişey engel değil , olamazda ..

Sen yüreğinde zindan et beni , ben hapsettim çünkü kendimi yüreğine .. Ceezamıda ver , en ağır olanından , en büyük cezayı ver bana .. Müebbet olsun cezam .. Ve izin ver bana .. Bu gecede dğşleyeyim seni .. Yine akayım geceye .. Beni düşürme .. Işık ol yine geceme .. izin ver seni Bu gecede özleyeyim .. İzin ver bu gecede seveyim ..

Dolmasın Köprümün Suyu ..
Sensiz Gecem Olmasın ..
Her gece gireceksen Gönlüme ..
Varsın sabahlar olmasın ..
İyiki varsın gülüm ..
Seni seviyorum ..
Bu gece de senleyim , senle uyuyorum ..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi