16 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], SENI NASIL UNUTURUM

   SENİ NASIL UNUTURUM    

 

Seni nasıl unuturum

Hayat verirken sevgin bana

Aldığım her nefes bile zerre,zerre sen dolarken içime

Yürüdüğüm her kaldırım taşında senin ismini sayarken

Taşların sayısı nihayete eriyorken senin büyük isminle

Seni nasıl unuturum........?

 

 

Sen varsın diye seviyorum iğrenç olan dünyayı

Sen nefes alıyorsun diye ben nefesimi tutuyorum

Sırf sen daha fazla nefes al diye

Ve haykırıyor kalbim sana, verdiğin bu aşk acısı için

Ondan bile nefret ediyorum sırf sana sitem ettiği için

Seni nasıl unuturum.......?  

 

Seviyorum geceyi ve gündüzü sırf senin beldene vurduğu için

Ayak basamam sen bastın diye o şehre

Uykuyu da seviyorum sana utanmadan ve çabuk ulaşmak için

Sevmek suç ve günah değildir Allah katında

Hangi güç seni sevdim diye beni katledebilir

Sen istiyorsan eğer katlime de güç yettiririm

Nasıl olsa seni gittiğim yerde de bekleyeceğim

Ha bir durak önce, ha bir durak sonra

Nasıl olsa gelen sensen, senin için giderim

Seni nasıl unuturum......?

 

Baharı seviyorum göç eden kuşlarda gözlerim, semaya doğru

Senin yanına belki uğrayıp da geçmişlerdir diye

Belki kokunu duyar veya

Seni görürüm diye onların gözbebeklerinde ve üzerlerinde

Ama geçer giderler ve yine onları severim

Belki de sana yakın geçmişlerdir diye

Seni nasıl unuturum......?  

 

 Ve inan artık sevgin yüzünden

Neyi seviyorum yada sevmiyorum bende bilmiyorum

Gün geliyor en rezil insanı af ediyorum hürmetine yaşıyor diye

Gün geliyor hepsinin boynunu vurasım geliyor

Senin bulunduğun içinde olduğun dünyayı kirletiyorlar diye

Sen nesin , kimsin benim içimde onu da bilmiyorum

Bildiğim tek şey senin beni unuttuğun ama ben ise

Seni nasıl unuturum.......?  

  

Geceleri gözümü kapayıp yürüyorum sana doğru

Parmak uçlarıma basarak,

Sırf gerçek geliyormuş gibi seni rahatsız etmemek için

Dökülen her damla yağmurla alay ediyorum,

Benim kalbimin ağladığı kadar ağlamadınız diye

Ve içim acıyor, kalbim üzülüyor sessizce

Ve aklıma geliyor kalbime yağmurdan çok yaş akıttıran sen

Seni nasıl unuturum........?

 

 Yalnız kaldığın zamanları seviyorum

Seni, sen bilmeden benimle buluşturduğu için

Sen bilmesen de benim olduğumu, yalnızlığının girdabında

O zaman benim yalnızlığımda paylaşırım seni ve senli saatleri

Nasıl böyle bir sevginin esiri olur bu kuvvetli kalbim

Yüzünü görmediğim bir varlığı sevdim ve görmediğim halde

O kadar büyüttüm ki bu sevgini içimde

Artık gelsen, ben istesem bile, bu sevgiyi sana layık göremem

Belki de ret ederim seni ve güzelliğini

Ama halen bu sevginin acısı var içimde, bu yine de senin eserin

Seni nasıl unuturum......?

 

 Sabah kalkarım dilimde adın ve tatlı anın

Aynaya bakarım ama nafile kendimi göremem aynada

Kişi sevdiği ile beraber olurmuş ya ahirette

Ben dünyada bile senden ayrılamıyor iken nasıl ahireti beklerim

Vursunlar boynumu ve baksınlar kesik başıma ne görecekler

Yerde gövdesinden ayrılmış başka bir baş,,,, senin başın

Bende senden gayrı bir isim , bir hal yok ki ey yar!

Seni nasıl unuturum.......?  

 

Belki bu sevgime kimse layık değil, belki sen bile

Belki de kimseden bir bedel istemem bu askıma karşılık

Benim bedelim ahirete kadar saklamaksa bu tertemiz aşkı

Bedenim parçalanarak, yüreğim kavrularak ve

Gözlerim ağlayarak yapmaksa bu görevi, tamam o zaman benim görevim

Artısı var eksiği yok dünyamda senin yerin,

Ben sana böyle hasretle yaşarken

Seni nasıl unuturum......?

 

 Ben de insanım yaşıyorum yiyor, içiyor , uyuyorum sen gibi

Ama hiçbir şeyi sensiz yapmıyor, seni kendimden ayırmıyorum

Her güzelliğime ve her günahıma senide ortak ediyorum seni

Her konuştuğum bende seni görüyor, aşık oluyorlar bana

Her konuştuğum beni hayran dinliyor.senin dilinle konuşuyorum

Bir zaman ve mekan kavramım yok senin hürmetine

Ama bir sana, zamanın ve mekanın ulaşması yasak, haram bana

Neden bu yasaklar hep sana..sana açılmış iken kalbimin bütün kapıları

Seni nasıl unuturum......?.

 

 Hangi kin, hangi nefret , hangi engel beni durdurur

Dünyanın hangi ordusu, hangi silahı, bu bende olmayan beni öldürebilir

Hangi mangal gibi yürek beni, sana olan aşkımdan vaz geçirir

Hangi kabaran deniz beni dev dalgaları ile yutmak için

Bindiğim ALLAH’IN gemisi ile beni kendi suyuna gark edebilir

Ben kalbimi koymuşum bu yola bir delikanlı gibi cenk ederek

Dünyaya kafa tuttum cesurca, ama bir sana olan aşkımı yenemeden

Seni nasıl unuturum........?  

 

Evet bende bir kulum Hak nazarında, beni de bir ana getirdi dünyaya

Kadrini, kıymetini bilirim hepsinin, bastığım yerlerin bile

İncitmemek için karıncaları, öylece basarım yere benle gurur duyarlar

Bende senle gurur duyuyorum senle, karıncalar gibi

Ama onların üstüne basmayanlaradır bu kadri ,kıymeti

Ben ise beni ve kalbimi parçalayan,

Acımadan çiğneyip geçen sen ile yaşıyorum ve övünüyorum

İşte bu benim ve benim sevgimdir ne sanadır bu sevgi, nede senden

Bilmediğim bende olan bu sevginin boynunu vurmadan

Seni nasıl unuturum.......?

 

Gün gelir insanlar alay eder benle ve bilmedikleri bende olan sevginle

Dile dökmem , anlatmam kimseye , haya ederim mahremimsin diye

Neye güler ve bana acırlar derim inan kendi kendime

Öyle bir hale sokmuş ki sevgin beni benim üzerimde ve gözlerimde

Aldığım her nefeste, her adımda seni görüyor ve dinliyorlar

İnan ben anlatmıyorum kimseye seni ve sevgini

Gerçek şu ki benim üzerimden anlattığın insanlara bu kendini

Ben yaşatıcısı, zavallısı, mecnunu ve hamalı iken

Seni nasıl unuturum.....?

 

Ve sona ermeye başlayınca benim hayatım, azalınca zamanım

Hak kudreti ile tecelli edecek ve vaadini yerine getirecek budur benim zannım

Kaybolmaya yakın bu dünyadan ben ve geçmiş hayatım

Ceddimden ve gelecek olan neslimden helallik dileyeceğim

Daha fazla çekilmez bu çile ama şunu unutma sana dünyada kavuşmadan

Seni nasıl unuturum,,,,,,,,?

Seni nasıl unuturum,,,,,,,,,,?



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi