23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], SENI BENDEN DAHA COK SEVEN

Seni Benden Daha Çok Seven

Seni benden daha çok seven olursa haber ver olur mu
Hatta karşıma çıkar ellerini öpeyim
Beyaz gülün kanattığı yüreğimi sığdırayım avuçlarına
Ve kendimden, sevgimden utanayım sonrasında

Her güneş battığında sen doğuyordun gözlerimde
Yüreğimde bitmeyen bir nakarattı her sözün
Hani tam şuranda bir yakıcılık olur ya
İşte öyle yanıyordum kokusu geldikçe beyaz gülün

Bazen saygıdan ya da korkudan sussa da dillerim
Sen küçük bir yürekte büyütülmüş devasa bir aşktın
Kırmızı açmış güller içinde tek beyazdın benim için
Gece oyunlarında başrolleri paylaştığım tek kadın

Özlemin yağmur olup üzerime yağardı her gece
Ben şemsiyesiz ve çıplaktım her defasında
Seninle ıslanıyordum ve senin kadar temizdi adımlarım
Efendi saymıştım beyaz gül kölen olmuştum sahralarda

Utancım boğsun beni…
Seni benden daha çok seven olursa, boğsun!
Ve yer altına girsin başım, gözlerim
Ve kendimden utanayım, sevgimden sonrasında..



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi