23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], SEN YANIMDA OLMASANDA


Sen yanimda olmasanda

Sen yanimda olmasan da
Batan guneste goruyorum
Gok yuzune baktigimda
Gozlerini goruyorum
Asik oluyorum
Ruyalarimda buluyorum
Her gece yanima gelip
Yaklastikca uzaklasiyor
Bir daha gelmezcesine kaciyorsun
Sen yanimda olmasan da
Seni goruyorum nereye bakarsam
Ictigim suyum da sen
Yedigim ekmek te sen
Yildizlara baktikca seni dusunuyorum
Korkuyorum bu gidisim den
Kendime kiziyorum
Ne zaman bitecek bu iskence diye
Yalvariyorum her gece
Sen yanim da olmasan da
Seni yasiyorum
Seni istiyorum
Seni seviyorum

Seni Seviyorum
--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi