27 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], SEN OLMALISIN

Sen Olmalısın



Ben bir çakıl tanesimiyim kayalıklarının arasında, yoksa senmisin bunca okyanustaki tek damla? Benmiydim gözlerini kapatıp güneşi ve ayı yok sayan. Ama biliyorumki benim akıntılarda boğulmamak için çırpınan ve dar gelirken herşey, nefes almaya çalışan. Yinede hayatı bir duygudan ibaret sanan ben miyim? Ama hayır.. Sensin gündüzümün güneşi olmayı reddeden, sensin yalanlarını en tatlı doğrularla süsleyen. Evet sen olmalısın "O".. Kendini rüyada sanan..


Oysa kanatsız bir uçurum kuşuyum ben ellerinde, sense başarılı bir uçurumcu. İntihar ederken kendi uçurumlarından rüyadan uyanacağını zanneden benmiyim? Yoksa senmisin çarpmanın eşiğinde son nefesine sevinen? Gecemi aydınlatan ışığımken, zifte bulanan kim? Bil artık! Ben değilim umrunda olmadığını zanneden ve ben değilim yalanı oyun kabul eden. İçinde büyüttüğün gururu en değerli ödünsüzlük sayan sensin, mum gibi erirken ışık verdiğine sevinen de. Evet sen olmalısın "O".. Kendini ancak rüyada varedebilen..


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi