25 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], SEN OL

Sen Ol

Yağmur sonrası kokan toprak oldum
Biten sevdaların ardından.
Umutlarıma el açmaksızın
Yarınları düşledim.
Sen kokan yağmurlarda yıkandım
Düşen her yağmur damlasın da
Islandı gönlüm
Sonra sel oldu.
Bitmeye yüz tutmuş aşkların arasında
Göz yaşlarım koyboldu, boğuldum
Derin sessizliğe batarken bedenim
Tamda güneşi kaybetmişken,
Işığım oldun,ayım oldun birden
Son nefesimi vermek üzereyken.
Dilim çözülmeyi ve konuşmayı bilmeyen
Bir düğümdü önceleri
Sonraları sen geldin
Her düğümüne nakış nakış
Çözüm ekledin.
Ve sonra yine sen kokan gecelere
Giderken ben
Yıldızlarla düş kurdum
Şiirler yazdım gönlü esrarengiz sevgiliye.
Yüreğim boğulmuşçasına sıkıldı
Her günün gecesinde.

Ben seni bekliyorum gene
Bitmiş olan fırtına ardından
Toparlanıp yeniden yelken açarcasına ufka
Deşmeden geçmişin taze acılarını
Yeniden düşünelim,
Geleceğin;
Yepyeni taze filizler vereceğini
Her kışın ardından,
Bir bahar geleceğini bilerek
Yeniden gülümseyelim...
Her kimsen her ne isen gel:
Yaşama sevincini kırmayan ağaç ol
ve
Yağmurdan sonra kokan ben ol.
Yüreğimin ücra köşesinde,
Mutlulukları hak eden,
Ağladıktan sonraki gözlerimde
Bir tatlı tebessüm ol.
Gülmeyi unutan pervasız yüzümde
Yalnızlığı hüküm giymiş gönlümde
Gel sen ol...

 

Orhan Koyun




--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi