14 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SEN NERDESİN

Hayatın adını ne koyarsan, hayat o anlama geliyor.
Sen benim Hayatımsın!
Peki hayatım nerde?

Bazı anlar vardır ya, ya vardır ya yoktur
yoksun!

Göremessin karanlıkta ahh çarparsın duvarlara
körüm! 
Ama yinede yürürsün bir sonraki adımın boşluk olsa bile
belki yetişirim!
Gözlerine bakmaktan hiç korkmadım sevgilim
pişman değilim!

Ömrümün gidişinin ardından bittiğini sayıyorum...Özledim! Bir tek bunu biliyorum...

Gitmişsin...
Selası veriliyor aşkın!


SEN NERDESİN



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi