25 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], SEN BENIMSIN SEVGILIM

Sen benim yüregimde büyüttügüm çiçegimsin
Sen benim gözlerimde tüttürdügüm hasretimsin
Sen benimsin sevgilim
Sen benim yasli gözlerimdeki sevincimsin
Sen benim her aldigim nefesimsin

Sen benimsin sevgilim


Sen benim etrafimda dolasan melegimsin
Sen benim yanimdayken bile özledigimsin
Sen benimsin sevgilim
Sen benim gönlümden içeri bir gönülsün
Sen benim ask bahçemin gonca gülüsün
Sen benimsin sevgilim 



Sen benim tek amacim tek gayemsin
Sen benim herseyim, birtanemsin
Sen benimsin sevgilim
Sen benim her tebessümde güldügümsün
Sen benim ugrunda severek öldügümsün
Sen   benimsin     sevgilim

              ensar aktaş





--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi