14 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SEN BENIM YAGMURUMSUN



--
 
 
 
SEN BENİM YAĞMURUMSUN...

Ben öyle yalnız, öyle yalnızım ki...
Ellerim hiç böyle üşümemişti.
Şimdi gözlerimin en siyahında,
Hüzün benim kadar üşenmemişti.

Sen benim hiç dinmeyen yağmurumsun
Seni değil, ben beni terk edemem...
Sen benim sonsuz uykusuzluğumsun,
Ben senden daha öteye gidemem.

Eski gemiler gibi limanlarda,
Beyaz yelkenlerimi is bağlamış.
Ben kendime bakamam aynalarda,
Gölgen oralarda bensiz ağlamış.

Belki dünde kalmış, bir daha gelmez
Sen gündüzümsün, oysa gece benim.
Sanma ki... O hüzün adam öldürmez,

EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi