6 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], SADECE GİTME

Gözlerinde ayrılık var bugün

Yüreğine gitmek düşmüş

Kal desem kalmazsın bilirim

Ama gitme

Seni ben gibi sevmez ki gittiğin

**********

Uyandığında yeni bir güne

Ben artık olmayacağım

Bensiz bir hayatı düşündün mü hiç?

Sana hiç sevgi sözcükleri fısıldamamış olsam da

Ben benim işte

Gitme.

Sabahları çıkmadan kapıdan seni öpecek mi gittiğin?

Akşam çıkar çıkmaz işten sadece sen varsın diye
Koşarak gelecek mi eve

Gitme

Bak büktüm boynumu

Biliyorum gönlünde gitmek var ama!

**********

Yağmurlarda hiç dolanmadım seninle

Ben yağmurları sevmem

Sana yüreğimdeki yaşları açtım

Gözlerimden seni akıttım

Gitme

Gideceğin ben gibi ıslatmaz ki seni.

************

Her gece sen uyuyunca

Gelecek mi başucuna

Öpecek mi o melek yüzünden seni

Ve dalacak mı sana dakikalarca

Gitme

Gidersen ben

Ben olmayacağım sensiz

Gitme işte

Sadece gitme




--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi