25 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], RAHAT OLSUN YUREGIN

Rahat Olsun Yüreğin

Deniz oldum,dalga dalga büküldüm.
Yaprak oldum,hazan gelmeden döküldüm.
Seninle,mutlu olmaktı tek dileğim.
Gidiyorum artık,rahat olsun yüreğin.

Bu kalbimi sevgine yuva yapmıştım.
Gözün görür,gönlün duyar sanmıştım.
Bende seni yar bilip aldanmışım.
Gidiyorum artık,rahat olsun yüreğin.

Hasretinle acı çektim,gelmedin.
Ne olur,anla beni,gör halimi dedim.
Ellerinle göz yaşımı sil istedim.
Gidiyorum artık,rahat olsun yüreğin.

Rüzgar önünde toprak olup dağılasın,
Ağaç olup seller önünde yıkılasın,
Umarım benden de beter olasın,
Gidiyorum artık,rahat olsun yüreğin.

Figen Yıldırım


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi