18 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], OZLEDIM

ÖZLEDİM...
gecenin sessizliğinde yalnızca seninle
kavuşmayı bekler ellerim ellerinle
sen dolarsın içime her nefeste
hayalin gözlerimde nefesin yüzümde
...hayallerimle dolanırım gecenin koynuna
her gecenin renginde düşünü görürüm
sensizlik çırılçıplar sarmış dört bir yanımı
nereye dönsem yüzün gözlerimde
içimde özlemin büyüdükçe büyüyor
hasreti silen tarih hangisiyse
ben o tarihe dönmek ve o tarihte
sana kavuşmak seninle yaşamak istiyorum...
seninle yaşlanmak seninle ahirete göçmek istiyorum...
seni bedenindeki sen gibi özlüyorum


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi