17 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], OZLEDIM


 
 

Yıllar var ki hasretim sana,

 O işten gel diyen sesini bakışlarını

            ÖZLEDİM…

 

O hınzırca gülüşlerini

 Elimi tutuşunu

          ÖZLEDİM…

  

Dizlerimde yatışını Seni Seviyorum

 Deyişini 

            ÖZLEDİM…

 

Her dokunuşunda çıldırtan,

 Dudaklarını  özledim

              ÖZLEDİM…

 

Gel desem gelebilirmisin…

Unutabilirmisin kırgınlıkları,

Aşk adına sevda adına,

Biterebilirmisin özlemlerimi…

 

     Özledim Aşkım Hemde Çok

         !!! ÖZLEDİMMM!!!   


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi