24 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], KAYIP GITMEK

KAYIP GITMEK

Bir defterin son sayfasini kapatmak,
 
 Bir sehri birakmak,
 Yeni seylere alismaya çalismak zordur...
 Hele de unutmak kelimesinin anlamini
 Hiç ögrenemeyen
 Hafizasinda binlerce ani barindiran
 Duygusal bir çocuksaniz...
 
 Ani defterleri tutardim küçüklügümde...Sonra büyüdüm ve açmaz oldum kapaklarini.Tozlanmaya biraktim bir yerlerde.Griye dönüsen sayfalarin hayatimdan kayip gidisini seyrettim sessizce...
 
 Oysa henüz bilmiyordum kayip gitmenin ne anlama geldigini...Kayan bir yildizla heyecan duyup,tuttugum dilegin gerçeklesmesini bekledigim çocukluk yillarimdi ve o yillarda kayip gitmek deyimi benim için sadece yildizlara özgüydü...
 
 Üçüncü ani defterimin bitisi yasadigimiz kentten ayrilisimiza denk gelmisti.Oysa ben birakmak istemiyordum her bahar toplayip saçlarima taktigim menekseleri,sabahlari uyanir uyanmaz açtigim pencereden gördügüm denizi,geceleri uykuya dalmadan önce dinledigim dalga seslerini....
 
 Sonralari çok defter bitirdim
 Ve çok sehir biraktim geride
 Anladim ki
 Kayip gitmiyordu hiçbir sey aslinda
 Önce kabullenmesini ögrenmek gerekiyordu...
 
 Ve;
 Iyi bakmaliydi insan
 Defterlerine,
 Sehirlerine,
 Yüregine...
 
 
 Evet ani defterleri vardi benim küçüklügümde...
 Simdiyse o anilar yalnizca yüregimde..
 
 Unutmamak dilegiyle...

Yazari Bilinmiyor


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi