13 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], KARANLIK KAVUŞURKEN BİLİRSİN ÜŞÜR BEDENİM

Karanlık Kavuşurken Bilirsin Üşür Bedenim

Şimdi sokaklarda öyle bi yağmur var ki sevgili
Ve nasıl da üşürüm için için ağlar gibi
Nasıl da seni özlerim hâlâ sana sarılırmışım gibi
Nerdesin nerelerdesin şimdi bilmem ki
Kimlerlesin bilemem ki sevgili
Gözlerimde hayalin olmasa dayanamaz akardı gözyaşlarım yine
Ama yine de ağlıyorum neyapabilirim ki
Söyle
Söyle ne yapmalı
Söyle ne yapılabilir ki
Hem sensizlikten hem seni özlemekten
Söz geçmiyor ki gözlerime yaşlarını âh bi göndermese
Ah bi akıtmasa ama olmaz ki
Bilirsin söz geçmez ne bana ne bu deli yüreğime
Anlatmak kolay diildir herşeyi ne bu bedene ne yüreğe
Şimdi bu yağmur diyorum hiç dinmese
Ve sen yine yanımda olsan ve benle kalsan
Bak hâlâ seni bekler bu yağmur güzeli
Bak hâlâ seni beklemekte
Ve yine
Yine yine seni özlemekte
Ve yine çaresiz seni özler neylersin yosun gözlüm gel hadi
Yine hâlâ körkütük o yosun gözlere
Yine o yosun gözleri özlemekte
Yine o gözler özlenmekte
Ah bu çaresizlik ne gün sona erer ki
Hangi sabaha senle uyanabilir ki bu beden
Ne zaman biter ki bu çile
Şimdi yarınlar bile haram bu düşüncelere
Ve herşey herkes haram bu gözlere
Bilirsin özlemek başkadır ve sevmek de başka
Hem tek çekimlik kaldı sigaram
Ve tek çekimlik kaldı fincanda çayım
Gel sevgili tek çekimlik çekeyim seni de içime
Ya da tek nefeslik kadar
Gelsene
Daha şimdi baktım ikimizin resmine
Daha şimdi anlamsız buldum ayrılığı
Yani az özce
Yağmurla birlikte pencereme gelen damlacıklarda aradım seni
Selam söylemişsin aldım selâmını ağladım içten içe
Daha az önce yanımdaydı hâyalin
İnan ki daha az önce
Daha az önce dokundum dudaklarımla tenine
Daha az önce adımızı kazıdım yağmurdan bugulanan pencereme
Ve
Ve bugulu gözlerimle sordum seni geceye
Sessiz sedasız düşündüm de
Aklımdan çıkmıyosun ki yine
Bi an bile seni düşünmemek olur mu hiç
Söyle nasıl ayrıldı bu tenden bu candan cânân
Nasıl gidebildik birbirimizden
Nasıl unutabildik sevgili o günleri
O saatler hiç hesap sormaz mı sandık mahşerde
Nasıl kıyabildik birbirimize
Sus söyleme
Söyleme
Bilirim suç ikimizde
İkimizde de
Yani senle bende
Yani bu inatçı sözlerimizde
Kahrolası gurur gibi düşüncelerde
Şimdi bi gelsen avuçlarıma bıraksan ellerini
İstersen susarız konuşmayız yine
Gözlerine bakarım uzaktan öylece
İstersen adımı bile unuturum seninle
İstersen geçmiş diye bişey olmaz yeniden başlarız herşeye
İstersen istersen
İstersen sevgili gelsene
Sessizce uyurum avuçlarında
Ve istersen hiç uyanmam
Senin yanında senle uykulardan...
Hadi gelsene...
Gel sevgili seni de çekeyim sigaram gibi içime
Bi nefeslik olsun dol içime
Gecenin karanlığı gibi demlidir çayım
Gel bi yudumda seni içeyim dudaklarımda kalmasın tadın
Gel tüm benligimle senin olayım
Senin benliginde kavrulayım
Tamam gel kavrulalım
Şimdi gece güne kavuşmaktadır bu saatlerde
Dur bi bakayım pencereden sehrin maviligine
Ya da sen gel ben gözlerindeki mavilikte bogulayım
Güneşin doguşunu senin gözlerinde karşılayayayım
Eger istersen geceye beraber sarılalım
Şimdi sen yoksun ne olsa
En iyisi mi ben senli hayallerle uykulara dalayım
Boşver en iyisi yine ben sensiz senden uzak şehirlerde kalayım
Yine sadece resmine dokunayım
Sen beni unuttu farzet yine
Ben her saniye sana dair hayaller kurayım
Bilirsin yağmurda ıslanamaz her beden
Ben tüm yağmurlarda yine sensiz ıslanayım
Sen unuttu farzet olur mu
Ben senin özleminle geceye sarılayım
Mavişim! yosun gözlüm söyle ben seni nasıl unutayım...
Mevlüde Öner



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi