16 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], GÜZEL SÖZLER -4

GÜZEL SÖZLER -

İslâm Alimleri Buyurdu Ki
♥ İslâm alimleri buyurdu ki, mükellef olan, yani âkıl ve bâliğ olan, kadın, erkek her müslimânın, Allahü teâlâyı tanıması, bilmesi, ya
î Allahü teâlânın sıfat-ı zâtiyyesini ve sıfât-ı sübûtiyyesini, doğru bilmesi ve inanması lazımdır. Herkese ilk farz olan şey budur.

Insan Dini Kadar Insandir
♥ Insan dini kadar insandir,dunya yalandir,onemli olan tek gercek sey imandir,ona sigindiginda ruhunu huzur kaplar ve benligin daima mutlu kalir

Kusursuz Bir Dost
♥ kusursuz bir dost ararsan bir ömur biter,
Geceleyin Secde Ederek
♥ Geceleyin secde ederek ve ayakta durarak boyun büken, ahiretten çekinen ve rabbinin rahmetinden dileyen kimse inkar eden kimse gibi olurmu

Zaman Akıp Giden Nehirdir
♥ Zaman akıp giden nehirdir. Sonu uçsuz bucaksız denizdir. Eğer bu nehre kapılırsan gideceğin yer Cehennemdir..

Kul Azap çekmez
♥ Kul azap çekmez hak yazmayınca, hak azap yazmaz kul azmayınca

Kimse Kimseyi Koruyamaz
♥ Kimse kimseyi koruyamaz. Tek koruyan Allahtır

Gönlümün Gülü
♥ Gönlümün gülü sinemin bülbülü derdimin dermanı.

Ben Beni Terkettiğimde
♥ Ben beni terkettiğimde, sen beni terk etme ALLAHım.

Birlikte Rahmet
♥ Birlikte rahmet, ayrılıkta azap vardır.

Çiçek çiçek Ayetler
♥ Çiçek çiçek ayetler, birer birer geldiler.

Hiç ölmeyecekmiş
♥ Hiç ölmeyecekmiş gibi dünya için; yarın ölecekmiş gibi diğer dünya için çalışın

Benim Sevgimi Anlatacak Ne Söz
♥ Benim sevgimi anlatacak ne söz, ne bir mana, ne de buraya koyulacak bir kategoriye sığacak kadar küçük değil, benim sevgim yüreğimde kimse anlıyamaz allah tan başka.

ALLAH Verdimi El Getirir
♥ ALLAH verdimi el getirir, yel getirir, sel getirir; Allah varmedi mi el götürür, yel götürür, sel götürür…

GARİP PENCERECİK
GARİP PENCERECİK UFAK DARACIK DÜNYAYA KAPALI ALLAHA AÇIK..

YARAP BİR SİNEK
YARAP BİR SİNEK GÖNDERDE FİRAVUNLARDAN KURTAR BİZİ.

Ey Kul
ey kul,etme dünya nazı,kıl namazını, sonra kılarım diyenin,dün kıldık namazını…

Geçiyor Zaman
geçiyor zaman, bitiyor hayat,gel dön artık doğru yola ölmeden önce yaptığın herşey için tövbe et namaz kıl dön doğru yola dön…

DOST İSTERSEN ALLAH..
DOST İSTERSEN ALLAH.. YETER SEVGİLİ İSTERSEN PEYGAMBER YETER.. OKUMAK İSTERSEN KUR'AN YETER.. BUDA YETMEZ DERSEN ÖLÜM YETER…

Münkirin Delili
Münkirin delili ancak ve ancak şudur: Ben şu görünen yurttan başka bir şey görmüyorum.Hiç düşünmez ki nerede görünen bir şey varsa o gizli hikmetleri haber vermededir

TAC TUTAN
TAC TUTAN HICBIR PADISAH°KENDI ELIYLE YAMADIGI HIRKASINI GIYEN HZ.PEYGAMBER KADAR SAYGI GORMEMISTIR


"Seni diğerlerinden farksız yapmaya''
bütün gücüyle çalışan bir dünyada
kendin olarak kalabilmek
dünyanın en zor savaşını vermek demektir.
Bu savaş başladı mı, artık hiç bitmez"

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi