8 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], GIDIYORUM SENIN OLSUN BU SEHIR

GİDİYORUM SENİN OLSUN BU ŞEHİR

Gidiyorum buralardan dönmemecesine, senin olmadığın bu şehir sarmıyor beni. Kim tutar kim engel olur, hangi ip bağlar ki; göremedikten sonra gözlerinin rengini. Gidiyorum çok uzaklara arama beni, kokunu duymadan tutamadan ellerini. Güneş ısıtmıyor mehtap aydınlatmıyor, kalbim kırık gözlerim ise hep ağlıyor.

Saçların uçuşmuyor bu şehrin rüzgârlarında, düşündüm günlerce başım ellerimin arasında. Sen yoksun tenine dokunamıyorum doyasıya, bakamıyorum gözlerine bu şehirde yoksun ya. Umutlarım tükendi, tükenmedi hasretim. Düşümde sen aklımda sen gönlüm esirin. Bu şehirde sensizim bu şehirde kimsesiz, gülemiyorm bu şehirde her köşe ıssız sessiz ve sensiz.

Ayak seslerini duyamıyorum caddelerde, kaldırmlar taşımıyor beni nedense. Caddede sokakta yoksun, yoksun evimde. Kimseyi isdemiyorum yakınımda ve çevremde. Kahkahan yok, nefesin yok, yok işde sesin; buralarda yalnız kalmamı mı isdedin?

Gidiyorum buralardan bir daha dönmemecesine, çözüm bulamadım hayatın bilmecesine. Odam boş, tek başımayım dolanıyorum. Sessiz evimde sensiz yaşayamıyorum. Baş edemiyorum kaldıramıyorum sensizliği. Çekip gitmene terk etmene ne demeli; kader mi talih mi sensiz bırakılmak. Zor geliyor hatırandan kopmak ayrılmak. Her köşede sen varsın; her yerden bakıyorsun, gidişinle beni hüsrana uğratıyorsun. Sana inat sana nazire gidiyorum buralardan, kurtulmam biliyorum yüreğimdeki acılardan.

Zorlanıyorum yürümekte ayaklarım taşımıyor, bedenim yokluğuna bir türlü alışamıyor. Kahrolup yıkılıyorum seni göremeyince, dilin sözlerini benim için söylemeyince. Yaşamın tadı kalmadı; tadı kalmadı dünyanın. Beli kırıldı omuzları çöktü yükten bu sevdanın. Gidiyorum buralardan ellerin olsun bu şehir, sensizliğe dayanamadım hayatım oldu zehir. Sen geri dön isdersen ben yokum buralarda; bulamayacaksın beni ne evde nede sokaklarda.

Elveda ey şehir, elveda hatıralar, elveda sevgim. Dönmemecesine, gelmemecesine yürür giderim.

Senin olsun bu şehir ...



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi