16 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], GEL GİTME ARTIK


Bir deniz kıyısında, küçük bir kumsaldım...
Dalgalar okşardı kumlarımı, bir anne çocuğunun saçlarını okşar gibi...
Her dalga gelişinde, bu sefer gitmeyecek sanırdım, ama hiçbir dalgakalmazdı kumlarımın üzerinde, bir nefesten daha uzun süre...
Kimi dalgalar bana deniz kabukları getirirdi, kimileri küçük, küçücük amaçok güzel taşlar...
Hatta denizyıldızları bile getirenler olurdu amahepsi bu...
Hiçbiri kalmazdı bir nefesten daha uzun süre...
Kumdan kalelerim olurdu bazen...
Altın sarısı kumlardan, kendi canımdan yapılmış...
Kollarımı açmış beklerken görkemli dalgaları, gelir umarsızca yıkıp giderlerdi kalelerimi, arkalarına bile bakmadan...
Kimi büyük bir gürültüyle gelirdi, köpüklerini saçarak etrafa büyük bir haşmetle;kimiyse sessiz ve sakin, karanlıkta bir fısıltı gibi...
Ben hep en gürültülüsünü, en köpüklüsünü beklerken, anladım ki benden en çok şeyi onlar alıp götürüyordu... Sessiz sakin gelenlerse sanki bana dokunmaya kıyamıyorlar, geldikleri gibi dönüyorlardı masmavi evlerine...
Bazen biri gitmeden bir diğeri çıkıp geliveriyordu. İşte o zaman bilemiyordum ne yapacağımı... Birini kucaklamak isterken diğeri kayıp gidiveriyordu avuçlarımdan...

Gel-gitler oluyordu bazen...
Kıyılarımdan giden dalgalar dönmüyorlardı geri...
Ve ben yalnız kalıyordum uzuuun bir zaman...
Ve ilk dalga vurduğunda sahile yeniden büyük bir gürültüyle, içimde bir çocuğun mutluluğu büyüyordu...
Haydi, güzel dalgam, ne olur gel artık,İster fırtınalarla gel, ister meltemlerle...
Ama ne olur gel...
Sahilde bıraktığın köpük köpük gözyaşları yetmedi mi?
Bak görmüyor musun?
Açtım sana kollarımı. Gel söndür yanan kumlarımı, içimdeki ateşi...
Yoruldum seni beklemekten, Yoruldum gel-gitlerden...
GEL-GİTME ARTIK!!!



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi