14 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ERKEKLER HEP YALNIZ AGLAR

Erkekler Hep Yalnız Ağlar Günlerdir sınırında yaşıyoruz aşkın Günlerdir uçurumunda Bu kaçıncı atışım kendimi kollarından yalnızlığa Bu kaçıncı dargınlık bu kaçıncı barışma Belli ki sensizliğe sürgün artık bu gözler Sensizliğe sürgün bu dudaklar bu eller ...Şimdi yorgun bir çınar gibi kalbim Artık sana değil sensizliğe yaslanacağım Hoş çakal güz çiçeği hoşçakal Seni artık gözyaşların ile ıslanmış yastıklara bırakacağım hoşçakal Oysa yıllarca yemyeşil bir orman köyünde sakladım gözlerimi Dağ başlarında çoban ateşleri yaktım üşümeyesin diye Ellerine kör gecelerin karanlığında sarıldım Ve haykırdım en dipsiz kuyulara adını Ezberlettim seni kurtlara kuşlara Sense,sense beni sokaklara vurdun Ve en zehir şarkılara Bilirsin rüzgara bıçak yağmura ateş buluta kurşun işlemez Sende öylesine vurdun ki beni artık bana hiçbir acı kar etmez Neylersin önce melekler terk etti bizi Sonra masmavi düşler öpüşler gülüşler çiçekler Neylersin büyüsü kalmadı artık kavuşmaların Bundan böyle bizi her köşede bambaşka bir cehennem bekler Bundan böyle bize ölümler yakışır artık Bundan böyle yalnızlık Senden sende bundan böyle içi boş şarkılarla avut kendini En ucuz aşklarla yıka,yıka kirli ruhunu açılırsın belki Taşlar yosuna sarılır bilirsin Sarmaşıklar duvarlara Geceler karanlığa sarılır Sende sende yalnızlığa sarılırsın Sen kadınsın ağlaya bilirsin gönlünce Gözyaşların pınarlar misali çağlar Unutma ki unutma ki erkeğim ben Erkekler hep yalnız ağlar Erkekler hep yalnız ağlar hep yalnız ağlar……. Şiir: Ahmet Selçuk İlkan

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi