23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], ELBET BIR GUN KAVUSACAGIZ

 
 
Önce sağıma ve soLuma baktım
YOKSUN...
Sonra önüme ve arkama baktım
Yine YOKSUN...
Ve sonra hatırLadım ki
Bu küçücük kaLbimdeydin
Yanan,kor oLmuş,tükenmiş kaLbimde...
Hiç gülmeyen,hep acıyLa doLu o Lanet kaLbimde...

KaLbime baktım yanımda değiLdin ama oradaydın
"ÇIK,GİT" dedim kaLdın SUSTUN
Orda kaLdın,kaLdın ama sokuLan hançer gibi hasretinLE acı veriyordun
KaranLık kadar beLirsiz
GöLge kadar sessizdin
Hiç bir izin yoktu,konuşmuyordun,susuyordun...

Kahpesin be kader düşürdün beni nara
Kıyamam bebeğim kıyamam ben sana
Zaman geçer durur
Saniyeler bana zarar verir durur
Kavuşmak hayaL mi oLur be güLüm?
Cevap ver HAYAL mi?

Burda kavuşamayaz mı artık
Aşkından küL oLup savruLur muyum?
Aşkından küL oLsamda,savruLsamda
BiLemiyorum sana ben kavuşur muyum?
Daha kaç vakte erteLeyeceksin
"Seni Seviyorum" demeLerini kaç vakte...
Kaç vakit kavuşamayız?

HayaLLerini,hayaLLerimizi topladın bir bavula
Ve son bir eLveda dedin TÜM yaşananaLara
Sen eLveda de sana yeminLer oLsun sevdigim
Seni beni getirmeyen yoLLara inat
Kavuşmak yoktur diyen faLLara inat
Canımı aLmaya geLmeyen azraiLe inat
ELBET BİR GÜN KAVUŞACAĞIZ..


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi