26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BU GECE SON

 
 
Bitmişlik..Tükenmişlikle.. Gözlerin arasında bir yerdeyim...Ne yerdeyim...Ne gökte...
Yalan değil hiçbir zaman...Korkum vardı..Titremekliydi hallerim..
Kalbim derin bir yaranın üzerine veriyordu..acı acı nefeslerini..
Amaçsız yürüyordu ayaklarım yıllardır..
Derin bir yağmura çektin beni....Kelimelerini içtim..Sarhoş oldum..
Bir gece yarısı susuşlarına düşürmüştüm bir damla gözlerimden..
Birde... ihanet mi? sorularına veremediğim susuşlara..
Susarak..susa susa..Susadım günlerce.....
Kapımın kilidi korkudan...
Korkuları..Acı , sızı ve özlemleri kilit yapmışım farkına varmadan kapılarıma...
Şimdi ben bile açamıyorum yüreğimin kapısını....
Ve farketmeden... sende bir kilit vurdun....
Adı yağmurda gözyaşımı..ihanetmi..Yokluk mu..
Bilemem..
Tek hissettiğim..Daha yolun başındayken hayatın..
Sonumu beklemem.....


Şemsiyemi açtım..
Bil istedim..
Yazdım...

Yağmur yağarken.....



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi