19 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BIR ERKEGIN KADINI OLMAK ISTERDIM


Bir erkeğin kadını olmak istedim..

Ama öyle sıradan bir erkeğin değil,

Özel bir erkeğin kadını olmak...

Ve sadece yakışıklılıkla, parayla, pulla işim olmaz,

Önyargılarla da...

Ben aklı başında, zeki, dürüst, ne istediğini bilen bir erkeğin kadını olmak isterim...

Gözlerinin içine baktığımda, içimi ısıtan,

Ellerimi her tuttuğumda kalbimi deli gibi attıran

Bir erkeğin kadını olmak istedim...

Ben öyle özel bir erkek istedim ki,

Ona sığındığımda etten bir duvar etrafımı sarsın

Ağladığımda elleriyle göz yaşlarımı silsin,

Tek başıma ayakta durmak istediğimde bana güvensin, destek versin

Oyunlar yaparak önüme engeller koymasın, beni küçümsemesin, benimle dalga geçmesin

Başarılarımı takdir edebilsin, kıskançlık krizine girmeden, beni desteklesin..

Öyle bir erkeğin kadını olmak istedim ki,

Üzüntüsünü, kederini, sıkıntısını, gözyaşlarını benimle paylaşabilsin...

Ona sığındığım gibi, bana sığına bilsin, dizlerimde yatarken tüm sıkıntılarından uzaklaşabilsin...

Küfürler ağzında sakız gibi olmasın, sorunlarını güç kullanarak değil de zekice çözebilmeyi bilsin,

Yıkılmasın, yılmasın her daim ayakta olabilsin,

Ayakta durması için uzattığım ellerimi geri çevirmesin...

Öyle bir erkek istedim ki,

Karşısındakini kadın gibi hissettirebilsin,

Giyimine, kuşamına dikkat etsin, kendine bakmayı bilsin, temiz ve titiz olsun

Benim bakımlı olmamı beklediği gibi kendisi de bakımlı olsun...

Ona güvene bileceğim bir erkeğin kadını olmak istedim...

Beraber bir yere gittiğimizde etrafında ki kadınları göz hapsinealmasın,

Yalnızken farklı, dostlarının yanındayken farklıı davranmasın,

Kendimi özel hissetmeme sebep olsun,

Sevgisini vıcık vıcık değil de yerli yerinde gösterebilsin,

Kendinin olmadığı yerde gölgesini her an hissettiğim, çevreme hissettirebileceğim

Benim olmadığım yerde gölgemi her an hissedecek, çevresine hissettirecek

Bir erkeğin kadını olmak istedim...

Bana güvenen bir erkeğin kadını olmak istedim...

Yanımda gördüğü her erkek için kafasında senaryolar yazmayan, sorgusuz sualsiz triplere girmeyen, en yakın arkadaşlarını kıskanmayan...

Bir kadın gibi beni kıskandırmaya çalışmayan, beni denemeyen, sınamayan,etrafımdaki bayanlarla kıyaslamayan, her şeyime karışmayan,

Kasıntı kasıntı ortalıkta dolaşmayan,

Başkaları ne düşüneceğsi ile yaşamayan, başkalarına kendini ispat etmeye çalışmayan

Olduğu gibi olan insanları da olduğu gibi kabul eden

Yanımda romantik bir aşık, muzur, sevgiye, ilgiye, ihtiyacı olan bir çocuk, kollarına sığına bileceğim bir delikanlı....

Girdiği ortamlarda, oturmasını kalkmasını, konuşmasını bilen bir beyefendi olan

Bir erkeğin kadını olmak istedim....

Sinirli veya üzgün olduğumda üzerime gelmeyecek bir erkeğin kadını olmak istedim...

Neyin var sorusuna cevap alamadığında; çekip gitmek ve yahut sinirlenmek yerine

Anlayış göstermesini, gelip sarılmasını, yanağıma bir buse kondurup, benimle sessizliği paylaşabilmesini istedim.

Annesi ile aramda denge kurabilmesini istedim, kendi ailesini sevip, sayıp, gözetebildiği gibi

Benim ailemi de sevip, sayan, gözeten ve tüm sorumluluklarını bilen

Yeri geldiğinde kılıbık, yeri geldiğinde taş fırın olan,

Bana sözünü dinletebilen, aynı zamanda beni şımartabilen,

Yeri geldiğinde de bir bebek gibi kendisiyle ilgilenebileceğim bir erkeğin kadını olmak istedim...

Bana şiirler yazan, bana şiirler yazdıran, aşkın ve verdiğim değerin kıymetini bilen bir erkeğin kadını olmak isterdim.

Küçük süprizleri olan, aşkı hem yaşayan hem yaşatan,

Yalansız, çıkar gözetmeden,

Beni etim için değil tüm varlığım ve ruhumla sevebilen bir erkeğin kadını olmak istedim.

Sevmeyi bilen tüm kadınların dili olmak istedim...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi