7 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], BENI SEVMENI ISTIYORUM

Seninle buluşmamız ne kadar zor olsa da
senden sadece beni sevmeni istiyorum
beş dakika baş başa kalmamız suç olsa da
senden sadece beni sevmeni istiyorum.

Bir gün bensiz kalsan da benimle yasamanı
aşkımın değerini sır gibi taşımanı
nemli bakışlarınla resmimi okşamanı
senden sadece beni sevmeni istiyorum

Senden tek bir dileğim var özel imtiyaz değil
kulun bir kula ibadeti farz değil
Hâşâ yaradan gibi beş vakit namaz değil
senden sadece beni sevmeni istiyorum.

BU YETER BANA...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi