15 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BENI SEVIYORMUSUN?

Beni seviyor musun?
!!
Tamam sen sevme ben seveyim
Sen tutan olma ellerimi
Ama ellerime de yasak koyma
Tamam dokunmak istemiyorsan dokunma
Ben dokunayım
Ama alev alev yakarsam bedenini
Ne olur sitem etme

Tamam sen seviyorum deme
Ben seveyim
Ama ne olur sevgime sınırlar koyma
"Seni seviyorum" diyorum
"Özledim" diyorum
"Biliyor musun bunları" diyorum
Yok birtanem bilmiyorsun

Ah bir bilsen
Bir seviyorum desen
Çİçekler bir başka açar
Bir başka türlü eser rüzgar inan
Ama ah bir tanem biliyorum
Sevsende söylemezsin
Ölsende hissettirmezsin
Ah sevgilim bilsem sen nesin




--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi