26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BEN GELDIM SEVGILIM

Click here to enlarge


Ben geldim sevgilim, sana hasret kokan baharımla...
Ben geldim sevgilim, dinmek bilmeyen gözyaşlarımla...
Oysa sen gidiyorsun şimdi, kalbimi de yerinden çıkartıp...
Hem seviyorsun hala, hem de acı cektiriyorsun, ağlatıp...


Git bakalım sevgili, ama gittiğinde geri dönüşün olmasın...
Giderken de al yanına sana olan sevgimi, güllerim solmasın...
Belki kapılırım yine yeni bir İMKANSIZ AŞK'a bilinmez...
Sen dediğime bakma sevgilim bu AŞK senden vazgecmez...


Bugün nasıl ugurladıysam seni, aynı bu yerde yine karşılayacagım...
Çünkü acıların en güzelini yasayacaksın bensiz, sevgisiz...
Git sevgili, saatin geliyor... Giderken de unuttugun birşey olmasın,
Al, al bu da kalbindi bende kalmasın... 
Bakarsın benim gibi seven biri cıkar,
Benim sana aldandıgım gibi sende ona aldanırsın...


Bu gidişinin dönüşü olacak elbet, etraflıca bakta kim karşılıksız sevecek yıllarca...
Kim bugüne kadar yıllarca bekleyipte tek bir söz bile duymadan 
SENİ SEVİYORUM diye haykırdı...
Ben karşılıksız severim, ama karşılıgını da hiçbir zaman beklemem...
Karşılığımı alırsam da, günlerce, aylarca O'nu bekletmem...


Kalbim ve ben hep aynı yerde olacak...
Hadi git sevgili, unutma bu gidişinin elbet bir DÖNÜŞÜ OLACAK...



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi