26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BANA BUNU YAPMAYACAKTIN

Click here to enlarge


Bana bunu yapmayacaktın...
Bana bu ayrılık sahnesini yaşatmayacaktın...
Yeni filizlenip yeşermiş çınarımı bir çırpıda kökünden söküp,
Göz göre göre bir hışımla atmayacaktın...
Kanadı kırık bu kuşun, diğer bir kolunu da sen kırmayacaktın...
Ben ne yaptım sana söylesene seni deli gibi,
Leyla gibi, Aslı gibi ve Şirin gibi sevmekten başka...
Seni sevmenin bedeli bu kadar ağırmı olacaktı be, söylesene...

Bana bunu yapmayacaktın...
Bana bu ayrılık sahnesini yaşatmayacaktın...
Gökkuşağın renklerini nefret bakışlarınla soldurmayacaktın...
Dalında masumca duran gülü koparıp ayaklar altına atmayacaktın...
Ben, sokak çocukların aşa ihityaç duyması gibi gibi ihtiyaç duydum sana...
Küçük bir kızın annesini araması gibi aradım seni...
Seni sevmenin bedeli bu kadar ağırmı olacaktı be, söylesene...

Bana bunu yapmayacaktın...
Bana bu ayrılık sahnesini yaşatmayacaktın...
Mutluluk şiirlerime hüzün katmayacaktın...
Tebessüm eden dudaklarıma gözyaşı sıçratmayacaktın...
Tertemiz yüreğime leke çalmayacaktın...
Ben gökkuşağının her bir rengiyle eşleştirdim seni...
Kadife sesin ve sahte sözlerin büyüledi beni...
Seni sevmenin bedeli bu kadar ağırmı olacaktı be, söylesene...

Seni sevmenin bedeli bu kadar ağırmı olacaktı be, söylesene...
Unuttum seni, 
Özlemiyorum çünkü özlenmeye değer görmüyorum
Ve sesini dahi duymak istemiyorum...
Laflarını duymak için ne hata işledim ben böyle...
Yalnız kalplilerden yaptın beni ey vicdansız sevgili:
Sana diyeceğim şudur ki;"Allah'ından bul..."
Kahretsin ya,
Bana bunu yapmayacaktın...
Bana bu ayrılık sahnesini yaşatmayacaktın...
YAZAN: HURİYE ÖZDEMİR


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi