11 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], ANLASANA


ANLASANA

Gözümde çizemediğim olmayan hayali seviyorum bu aralar
Hayalini bile çok gördün bana güvenmedin sevgilim dedin
Benim gibi kendini esir almadın yalnızlığı gözümde yaş oldu
Beni biraz anlasana sevgilim ölürüm yoluna beni biraz anlasana
Çizemediğim sevgilim koklayamadım aşkım sevdalım anlasana
Koyverme beni hıçkırıklara boğma beni sensizliğinle özleminle


Çalan ney gibi sade olsana düşün benim halimi çiz gözlerinde
Yerime koy kendini anlasana beni göz yaşım olmasana
Her göz yaşımda sen varsın damarımda sensiz dolaşmaz damlalar
Gel etme olma hasret gözümde bitmezken göz yaşı eksilmezken
Beni biraz anlasana yollasana sevgilimi bana özlemini paylaşsana
Yorgun akşamlarda seni ararım başımı yaslamak için tenini koklamak için


Bana verdiğin sevginin hayalini çok görmesene sevgilim
Benzemiyor kimse sana göremediğimden koklayamadığımdan benzemesinde
Hasret kokar yalnızlığım akşamlarım gecede dolunayda gözlerim seni arar
Dağlar bile susar hıçkırık olur asil yeşillikte baykuş ağlar hüznümden
Beni biraz anlasana sevgilim yolasana bana sevgilimi özlemini paylaşsana
Canım çıkmak ister bedenimden bu günlerde ecelim olmak istermisin


Söyle bana neden yolamazsın güvenmezsin bukadar nankörmüyüm ben
Gökyüzü karanlık neden bana kadar bir yıldız bir aydınlık yok
Son yolculuğum bir an önce başlasın isterken aklımda sen varsın
Düşün bir kereçik ben bukadar nankörmüyüm anlasana sevgilim beni
Ellerimin boşluğunu izin verde gözlerimle bastırayım yollasana sevgilim seni bana
Beni birazçık anlasana ....



Şair: Bülent Mutlu

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi