7 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ==ACELE KOCA ARINIYORMUŞ:)) ===

fiziksel özellikler
1.90 boylarında,
iri yeşil gözlü (mümkünse mevsimsel olarak güneşe göre rengi değişebilsin)
minik çene, bıdık burun,
öpülesi, kendinden canlı dudaklar çekici bir ağız.
geniş ense,
saçlar ukarizma olsun, yanık tenli
yarım washinton portakalı büyüklüğünde (adaleli.) gögüsler.


kaslı bir göbek (şöyle dokunduğunda irkilmesini izleyebilecen...)
bel bölgesinde kemeri taktımı çekici olsun (erkek dediğin beline sarıldınmı elin dolacak...)
hafiften yuvarlak iri kalçalar ( kalp şekli yakalanabilirse enfes olur)
dolgun ve uzun bacaklar (kasları belli olacak arada boşluk olmayacak )

43 yada 44 numara ayaklar

fiziksel olarak böyle bişey benim düşündüğüm.

Gelelim huyuna suyuna,
1 kere eğitimli olmamalı,
2 benden çok kazanmalı (uçurum olmadan, misal ben 1milyar kazanıyorsam oda 2700milyar olsun)
3 dediği deik bir erkek olsun.
4 herşeye peki demesin ama orta noktada buluşmayıda bilsin
5 deli gibi aşık olsun bana etrafdaki daha iyi alternatiflerle bana boynuz takmayacak kadar sevsin beni
6 baba vasıflarına sahip olsun şevkat göstermeyi bilsin (kendi isteyince baba olucak, ısrar etmeyecez...)
7 acımızdan ölmeyecek kadar yemek pişirmeyi bilsin yeter (misal yumurta, pilav, makarna)
9 karizma giyinsin. (tek cepken olayı bize ters)
10 dinlemeyi bilsin aynı zamanda kendini dinlettirsin benimle ağlasın benimle gülsün.
11 damak zevkimiz birbirine yakın olsun. yemeğe çıktığımızda birimiz aç kalmasın
12 yapmacık/yalancı olmasın, sevdiğine sevdim, sevmediğine sevmedim diyebilsin.
13 arkadaşlarımı sevsin, arkadaşlarımın kız arkadaş/eşlerini sevsin, sevmesede katlanabilsin.
14 ailesi çok zengin olmasın ama bize muhtaç durumda da olmasınlar.
15 ailesi çocuk sever olsun torunları üstlerine atıp tatile gidebilelim.
16 beni çevremdeki erkeklerden kıskansın, zaman zaman bu yüzden bana trip yapsın.
17 eski kız arkadaşlarının büyük bir kısmı ölmüş olsun. ölmemişler evli ve çocuklu olsun görüşmeyelim.
18 kitap okusun, banada döve döve okutsun. entellektüel birikimi olsun ama entel olmasın.
19 hiç bi yerinde dövme olmasın
20 metal müzik dinlemesin
21 evde eğlenmeyi tercih etsin ama dışarda da eğlenmeyi bilsin
22 cebinde faturalı hat kullansın, ayrıntılı faturası bana gelsin ben ödeyeyim.
23 yoga, solaryum, fitness gibi abu işlerle uğraşmasın ama blardoyagitsin, briç salonuna gitsin
24 vıdı vıdı özelliği olmasın..höt dedimi susim..



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi