25 Nisan 2011 Pazartesi

| makarna | sağlık.. Fruktoz hakkında...



Sağlıklarını önemseyenleri uyarıyorum ;
 
 
FRUKTOZ ,yani Mısırdan üretilen tatlandırıcılar tüm gıda sektöründe kullanılıyor.
Hem de Uluslararası standartlar %1- %2 önerirken bizde %15 oranında kullanımda.
Gıda üreticileri daha da fazla oranda kullanıyorlardır!
Aslında %15 Hükümetin izin verdiği oran ve halka yapılan en büyük kötülük.
 
Neden mi ?
 
Fruktoz şekerleme,şeker,tatlı,gofret ,gazlı ve şekerli içecekler,
çorba benzeri hazır gıda v.b. ürünlerde kullanılıyor.
Benzeri ürünleri en çok tüketenler çocuklar ve gençler.
Mısır şerbeti,Fruktoz öncelikle karaciğeri doğrudan etkiliyor,yağlandırıyor,
kanser ve siroz yapıyor.Şişmanlığın temel nedeni de oluyor.
Konuya ilişkin genel bilgileri aşağıda sunuyorum.
 
RENKLİ VE GAZLI vb içeceklerle çukulata,gofret,tatlı,renkli şekerleri,al benili pastaları,bisküvitleri,
gazlı ve asitli içecekleri evinize ve çocuklarınıza alırken düşünmenizi öneririm.

Ucuz olanları almamak ve ne tür tatlandırıcı kullanıldığını sorgulamak faydalıdır.
 
Fransa, Hollanda ve İngiltere, bu nedenlerle Nişasta Bazlı Şeker (NBŞ) olarak da adlandırılan
mısır şurubu (fruktoz) üretimini yasakladı.
En büyük üretici ABD, üretim kotasını yüzde 2’lere düşürüldü.
Ama ülkemizde kullanım oranı %15 .Bu dünyanın hiç bir yerinde yok.
Tükiye'de kanser ve karaciğer hastalıkları neden artıyor acaba ???
 
Bu arada küçük bir not düşerek sizi,
sağlığınızı ilgilendiren bu önemli sağlık yazısıyla baş başa bırakacağım ;
 
Fruktoz (NBŞ) Mısırdan üretilen bir şerbettir.
Mısır ise tüm Dünyada Genetiğiyle oynanmış en temel üründür.
Türkiye'de bolca üretilen şeker pancarı tarımı yok edilerek,
yerine sağlıksız Mısır konmuştur.
 

Saygılarımla

Haldun Keskin

http://haldunkeskin.flptr.com 

www.keskinlergenpa.com 

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi