27 Nisan 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], Hüzünleri dost ettim!!!

 Hüzünleri dost ettim!!!
Ansızın bir selamla sen girdin gönlüme
Hüzünlü gönlümün kırdın zincirini, bağladın kendine
Bomboş gönlümü seninle doldurdum, olmuştun gecem gündüzüm
Aşkınla kör etmiştin, neden ağlattın gözlerimi? Haram ettin.

Ben sende bulmuştum kendimi şiirlerin mısralarında
Sevginle dolmuş taşmıştım. Yazdım seni her satırlarımda
Hani derdin ya tapıyor sana, aşkında yokmuş vefa
Vurulmuştum sana, kul etmiştin kendine haram ettin.

Ben seni bu kadar sen olduğun için saf kalbimle sevdim
Sen acıyı kattın, sana doymadım, doyamadım
Ben ömrümde ilk kez seni sevdim, böyle sevgiyi tatmadım
Yıkık bir enkazın altında ezildim, seni deli gibi sevene  haram ettin.

Kuralları seninle koyduk, aşkıma ihanet ettin
Ayrılık değil ömür boyu yaşamak isterdim seninle
Yolları kapattın çaremi bıraktın, yürek nasıl dayanır buna
Sürgün ettin gönderdin uzaklara, tüm hayallerimi haram  ettin.

Neden, neden sustun konuşmaz oldu dillerin?
Hiç hesapta yokken, çıkardın büyük engelleri
Kaderimsin dedim, yüklendim bunca çileyi
Yıktın, yıktın acımasızca dünyamı haram ettin…

Şair ….CEMİL KOÇ 


--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi