28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Bil ki ihtiyacın olduğu sürece....Sonsuza kadar yanındayım

Nasıl bir aşk nasıl bir tutku bu
Yaşanılmış tüm efsane aşklar,
Diz çökmeli önünde.


Sevdiği gülümserken uzaktan seyreder,
Mutluyken onsuz 
İçi sızlar inceden inceye. 
Çaresiz mahcup bekler özlem duysun varlığıma diye!


Sevgilinin gözleri dalarken
Bir yıldızın eli uzansa
Giden sevgilinin yerine diye!


Yüreğini bir sevinç sarar koşar yanına
Hayalin ben olmalıydım. 
Sanma ki benden fazla sevenin olur 
Bil ki ihtiyacın olduğu sürece….
Sonsuza kadar yanındayım 


Yalan değildir sözleri
Ne zaman darda kalsa 
Yüreği çıkmazlarda olsa
Yanı başındadır
Ağladığında gözyaşını silen
Uzanan dost eli…
Yaslanacağı bir omuzun 
Duyunca eksikliğini
Bulur saran sarmalayan 
Sıcacık bakan gözlerini.


Her yiten her biten arayıştan sonra
Tükenmiş çaresizliklerin ardından
Sığınır sığınağı olur 
Güvenli limanları…


Sessizce kabullenmiştir
Oda farkındadır
Her gidişin dönüşünün ona çıktığını
Bir bebek doğuyordu
Yüreğinde zaman zaman
Umudun koynundan
Çabucak büyüyor, yürüyor gidiyordu 
Veda etmeden el sallamadan.


Çatlak yarık yaralar açıyorken zaman
Derin büyüyen 
Düşerin kaynayan suları 
Doldurur kanatarak
Çatlakları yarıkları adete
Köhne ucube bir şehir sanırken kendini
Biterken gözlerinde ufuktan gelecek 
Sandığı serçe sürüsünün ümidi.


Gitmeyen benim diyordu yine
Hasretim sensin demesen de
Gelmemi hiç beklemesen de
Sen nefes alıp verdiğin sürece
Sen benim tek tutkum 
Ben senin tek bitmeyen sevdan olacağım ……
Varlığım varlığında son bulacak


Sevgilin gözlerindeki enginlere dalarken 
Ben seninle boğulmaktan 
Çıkmaz sokaklarda kaybolmaktan 
Korkmuyorum diyordu
Mutluyum seninle aynı bedende yaşamaya
Sende sevseydin 
Mutlu olsaydın 
Benimle bu aşkta 


Şike yok terk ediş yok
Ölümsüz benim sevdam
Gülümsedi kadın 
Sessiz iç geçirdi
Haklısın dedi 
Haklısın
İyi ki varsın 
Gidenlere sitem bile etmemeliyim 
Bir kez daha baktı
Giden özlemlerinin
Hayallerinin ardından 
Sarıldı yalnızlığına sımsıkı
Bırakma
Sende bırakma
Beni ne olur
Bırakma


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi