26 Nisan 2011 Salı

[cadilarmekani], Sen Benim Rüzgarımdın Ama Esmesini Bilmedin,

   





 
   

 
Binlerce yıl

O bahçelerde

Kuru bir asma yaprağıydım

Rüzgar’ınla savrulmak için

………………………............bekledim
   

 
   
   

 
Sarı sıcak

Sarı ayaz çöllerde

Kum tanesiydim

Yeşile yolculuktu umudum

Alır götürürsün diye

………………………….........bekledim
   



 
   

 
Bir denizdim

Bir çakıl taşı

Kendi kıyısında yalnız
Gecesiz

Sabahsız

Ve arsız

Gelirsin diye öylece

…………………………..........bekledim
   



 
   
   



 
Arzularımı

Bir uçuk gibi sakladım

Dudağımda

Kanadım

Yandım

Sesine karışan ses

Yalnız gecelerde hıçkırandım

………………duyar gelirsin sandım

………………………………......bekledim
   

 
   



 
Ateş rengi saçlar uzattım senin için

Değesin diye

Bir okyanus sakladım gözlerimde

İçesin diye

Tüm zamanlarda

Tüm coğrafyalarda bekledim

Esesin diye

........................................gelmedin
   



 
   



 
]Ben seni

............öyle böyle

......................bir aşkla sevmedim

......................................hep bekledim
   

 
  
   







 
  Oysa senin adın Rüzgar’dı..........................ama esmesini bilmedin 
   





 
 
Bu resim yeniden boyutlandirildi. Resmin gerçek boyutunu görmek için bu çubuga tiklayin. Resimin orjinal ölçüleri 680x529.


 
                                         


--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi