30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], sevdalıyım sana


sevdalıyım sana
Mutluluğum gözlerimde
Aşkın kalbimde...
Sana akıyorum buram buram
Heycanımı yenemiyorum ve yanında iken titriyorum...
Binmişim bir sevda gemisine
İlerliyorum adım adım
Mutluluğa açılırken seninle
Uzaklaşıyorum kara/daki acılarımdan...

/Herşeyim Sen oldun.../

Artık korkmuyorum ölmekten
Senin için ölecek kadar güçlüyüm

Senin için beni 
Dar ağacınamı asacaklar? assınlar
Kurşunlaramı dizecekler? dizsinler
Kara zindanlardamı tutacaklar? tutsunlar
Birtek senin için yanlız senin için
Susar sesimi çıkartmam
O dayanılmaz acıyı çekerim...

Güneş batar ay doğar 
Yıldızlar parlar sabaha söner
Benim aşkım ise
Güneş gibi batıpay gibi doğmaz
Yıldızlar gibide sabaha sönmez...
Her saniye aşkın bende doğuyo
Karanlık gecelerime ay misali ışık oluyo
Sürekli parlıyo ama asla yıldızlar gibi sönmüyo...

/Ben
Sevdimmi
Ölümüne
SEVERİM.../

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi