28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], KALBIMIN ERKEGI GOZLERIMIN ISIGI





Davullar bizim için vursun istiyorum, 
Zurnalar bizim için çalsın.. 
Cek halayı sevdiğim, 
Düğünümüz var bu gece...... 

Hep sen diyorum ya... 
Başka birşey bilmiyorum, 
Aşkların en güzeli,sevgilerin en tatlısı, 
Uzaktan sunduğumuz ruhlarımıza, 
Bedenlerimizi ekleyelim bu gece... 

Ömür boyu tüm fesatlıklara inat, 
Sevgi,neşe dolu günler, 
Geceler yaşayalım, 
Kalbimim erkeği,gözlerimin ışığı... 

Zorlukla mutluluk tarlasından topladığım, 
Avuç avuç güzellikleri serdim önüne. 
Bu can sana kurbandır.köledir dediğim, 
Yüreğimi sepe serpe serdim önüne... 

Seni sevmek harika, 
Buna erişene ne mutlu. 
Kahır dolu dünyamda, 
İndına yaşayıp seni sevmek ne mutlu... 

Haydi gel cek halayı sevdiğim, 
Duysun cümle alem, 
Düğünümüz var bu gece, 
B u gece......... 

Vur davulcu tokmağı düğünümüz var bu gece...


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi