25 Nisan 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], GÖZYAŞI


  
GÖZYAŞI

 
Kaybolan bir çift gözyaşı, yanaklarımdan   dökülen
Dudaklarında binlerce çeşit yalan,   hep bin bir elveda

Sensizlik bir yudum zehir, içtikçe beni   öldüren
Gözlerin uçurum her şişede, her köşede hep bir   veda
      
Senin olsun sensizlik, ben   aşklar   katiliyim
Binlerce kez her gece, kabuslar gören   benim
Senin olsun kalanlar, ben yangınlar   sebebiyim
Sen   olmadan sebepsiz, ateşlerde yanan   benim[
      Uçup giden bir nefes duman,   sigaramdan   süzülen
Akıp giden zaman, hiç yılmadan   sessizce
Yüreğimde yorgun bir sevda, söz   dinlemeyen
Kelepçeler vurulurken aşkımıza   sebepsizce
      Benim olsun hatalar, ben   acılar   elçisiyim
Bu aşka yalan deme, en büyük yalan   benim
Benim olsun yangınlar, ben küller   bekçisiyim
Senin olsun alevler, nasıl olsa duman   benim
Senin olsun her ne varsa nasıl olsa yanan   benim.
        

--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi