30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], BÜTÜN AŞKINI BANA VER

BÜTÜN AŞKINI BANA VER 



seni ilk gördüğümde bebeğim 

nefesimi kesmiştin 

biliyordum adın belaydı 

ama kalbim çoktan yolunu bulmuştu 

kendimi durduramadım 

geriye saramadım 



ama seni de hiç bırakamadım 

aynı çemberin etrafında döndüm durdum 

bir köpek gibi 

oynadığın oyunu biliyorum 

ama bebeğim gitmene izin veremem 



yani bu gece aşkını ver bana 

bütün aşkını bana ver bu gece 

istediğin her şeyi yapabilirim 

bana sadece bütün aşkını ver bu gece 



aşkın ve güvenin için 

her gün çalışıyorum 

sabahları seni titretip 

ve geceleri seni dalgalandıracağım 

istediğin her şekilde 

ve senin için aşkımı ispat edeceğim 



yani bu gece aşkını ver bana 

bütün aşkını bana ver bu gece 

istediğin her şeyi yapabilirim 

bana sadece bütün aşkını ver bu gece 



yani bu gece aşkını ver bana 

bütün aşkını bana ver bu gece 

istediğin her şeyi yapabilirim 

bana sadece bütün aşkını ver bu gece 



senin gülüşünle görmez oldum 

ve yürüyüşünle delirdim 

ürperiyor ve titriyorum 

aşkınla bir aptal oldum bebeğim 

bütün aşkını bana ver bu gece 



yani bu gece aşkını ver bana 

bütün aşkını bana ver bu gece 

istediğin her şeyi yapabilirim 

bana sadece bütün aşkını ver bu gece


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi