30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Şerefine değil sevgilim şerefsizliğine

Bu şiir sanadır ;

* iyi dinle iyi dinle ki bana dair ne varsa yalan yanlış her şey ama her şey yüzleşecek bu mısralarda

*bugün haber aldım senden

*defalarca çarpıp nefretim kapılara

* sokaklara vurdum kendimi

*serseri kaldırımlar ayağıma dolaştı

 

*yalanlarla soğuttum yüreğimi

*kahrettim

*kan sustum

* ama hep

*sustum

*bilirmisin

* kaç geceler

*seni

*düşünür gizli gizli

*ağladığımı

*sanki

*celladı olmuştum hayellerimin umutlarımın katili

*ve genç ömrün Azraillin her gece çalıp rüyalarımın kapısını beni dirhem dirhem öldürdün

*dünyayı dar etcektim sana

* önüme diz çöküp yalvarcaktım

bensizliğini

*acı oturduğu zaman içine yokluğuna ilmek olduğunda dolandığında boynuna ipine çeki cekdim ama olmadı yapamadım

*belki de sana kıyamadım bilirmisin kaç geceler seni düşünüpte içdim

*Şerefine değil

*sevgilim ŞEREFSİZLİĞİNE

* ben seni sevmişim

*sabahlara kadar ağlayıp kuruttuğum göz yaşlarımı kim sormadı halimi

*kimse acımadı bana

*şarkılarla dertleştim bir başıma unuttum diyip kutladığımda

*sensizliği silmek istediğim göz yaşlarımı aynaya her baktığımda gözlerimde senin gördüm !

* baş ucuma resmin koydum

*nasıldı

* acımazdı

*bakışların nasılda zalim ben senimi sevmişim ?

* kırık dökük bir bahar mı kalacaktı senden geriye

*ve ihaneti hiç inmeyen sancısı seni benden çalıcaklarmıydı bir kuş gibi uçup gitcekmiydin

*yüreğimden bir daha dönmiycekmiyidin hangi kahpe kurşunla biti bu mavi sevda

ağlamak neyi değiştirir ki her şey biti

*artık her şey bitti

*hayallerimin cellatı umutlarımın katili ve zavvalı ömrüm acımasız Azrail’ li beynimdeki tek kurşunla vurdum kendimi artık gelip ala bilirsin emanetini


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi