26 Nisan 2011 Salı

[cadilarmekani], SİYAH BİR KAR TANESİ

Siyah bir kar tanesiydim
Siyah Bir Kartanesi gökyüzünden düşen..
umudu olmayan zamanın*
yaşam ile yokluğun*
yaşanan sahte aşkların
yok olan umutların yüzünden kararan
siyah bir kar tanesiydim...

asla beyaz olamadım...
topu topu bir kar tanesiydim
yere düşene kadar yaşayan *
yaklaştıkçada çaresizliği anlayan
gözleri dolmuş ağlayan
siyah bir kar tanesiydim...

hızla düşüyordum...
etrafımdaki sahte yüzleri*
yalandan gülen kalpleri
çok sevmiş ama aldatılmış* acının tiryakisi olmuş
sevenleri görüyor * düşmeden eriyordum..

gözlerim kapalı * bakamıyorum sonuma..
biliyorum geceler siyah
düşlerim beyaz * rüyalarım renksiz
hayaller ise anlamsız ..
şimdi anlıyorum rengim neden siyah..

herşey durdu bi an
düşmüyorum..
garip bir sıcaklık var
daha önce tatmadığım * içimi ısıtan*
olmayan duygularımı uyandıran...
beni hayata bağlayan garip bir
sıcaklık vardı burada..

açıyorum gözlerimi hayata
karşımdasın..
masalların renginin aktığı
avuçlarınla yakaladın beni
üşüyordum.. ısıttın sevginle
izin vermedin düşmeme..

şu an çok huzurluyum..
eritmiyor yaşattığın mutluluk
eritiyor sen yokken duyduğum özlem
umurumda değil..
sensiz olamam artık
seninle yok olmak istiyorum..

birden kaymaya başlıyorum
avuçlarında..
tutunamıyorum ellerim yok!
çabalıyorum istemiyorum
senden kopmak en mutlu
yerinde yok olmak..

anladımki erimiyorum
istemeden bırakıyorsun beni
gözlerin dolmuş *gözlerin kederli
engellerden örülmüş
temiz gerçek sevgimiz
eriyip gidiyor benimle birlikte
yumuşacık* pamuğumsu ellerinde..


herşeyi daha net hatırlıyorum artık..
bende önceden beyazdım
elinden düşünceye kadar * senden önce..
gerisi ise bir hiç * siyah bir boşluk
heryerimi kapladı *yitip giden umutlardi
hayallerdi * siyahtı..

yaşama amacım neydi?
yada yaşam ne demekti?
benim için sadece düşene kadar
tamı tamına 55 saniyeydi
film şeridi yoktu
çünkü anılarım yoktu..
bir umut belki vardı
oda sen gidince kayboldu..

 




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi