30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], CANISI

Gözlerine bakmaktan korkmuyorum be sevgili ...

Aşkın akışına kapılıp hiçbir kaygı duymadan gidebileceğim yere kadar gitmek istiyorum. Yaşama senin adınla anlam katmak, mutluluğu bulmak ve bir daha kaybetmemek için.. Ve gözlerine bakıp, sevdamı en derinliklerine kadar hissettirmek istiyorum. Canıma bir... can daha katmak için, ruhumun yalnızlığına son vermek için. Daha mavi bir deniz, daha mavi bir gökyüzü, daha mavi bir sevdamla yaşamak için. Gözlerine anlatacağım sevdamı, gözlerine bakmaktan korkmuyorum sevgili, korkmuyorum ... Her gece ay paramparça oldu, her gece yıldızlar birer birer düştü özlemlerime. Her birini senin için toplarken, umutlarımın maviliklerinden de kattım içine. Sabahın ilk aydınlıklarına vardım, düşlerle gökyüzünün siyahını yok ederek. Şimdi beyaz bir umut, mavi bir sevdayla ellerimi uzatıyorum sana, tut ve bırakma. Bak gözlerime, yüreğimin taaa derinliklerine inerek bak ama sevdanla bak, Yıldızları saçılarına takmak ve güneşi gözlerinde yakmak için, bir sesleniş olsun senden. Gerçeğin en koyusunu göreceksin gözlerimde, korkmuyorum gözlerine bakmaktan. Ne zaman bir aşk şiiri duysam, kelime kelime mısralardan sen akıyorsun yüreğime. Uzaklardan bir şarkı gelse kulağıma, melodiler arasından süzülen notalar, Seni getiriyor. Sevgimle birlikte özlemleri de buram buram büyütüyor içimde ve ben seni özlüyorum ... Özlemsi düşlerle bir dünya kuruyorum ikimize, belki gerçek olursun diye. Bir gün seninle başlayacak yaşamı beklediğim gibi, günleri tüketerek bekliyorum.. Günlerim mi tükeniyor, benimi tüketiyor bir karmaşık duygu içinde uzatıyorum ellerimi. Haydi ! tut ellerimden, gözlerine bakmaktan korkmuyorum be sevgili korkmuyorum. Seninle açtım güneşe ve umuda gözlerimi ve sende buldum aldığım nefesleri. Yitirdiğim güneş,i gülüşünde aradım gözlerinde buldum bitik kalmış benliğimi. Susamıştım, çöl ortasında ki bir yaşamda hangi yöne gittiğimi bilmeden. Geceden sabaha bıkmadan mutsuzluk çöllerine mutluluklar taşıyan rüzgarın esintisindeyim. Çöldeki seraplarda ve gecenin karanlığını yok eden hayallerinin tatlığında sevdim seni. Sevdamın esintisinde ilmik ilmik sevgiyi dokumak istiyorum, kalbinin bütün hücrelerine. Aslında o kadar uzak değilsin, gözlerinin içindeyim ve bakmaktan korkmuyorum sevgili. Sen bana bir adım attığında ben sana koşacağım rüzgara inat, yağmura inat delicesine... Ayaklarımda ki yalnızlık zincirlerini kırarak bir an önce kavuşmak için delice koşacağım. Belki nefesim daralacak sana koşarken, belki zaman yetmeyecek yığılıp kalacağım beklemelerde. İçimdeki okyanus misali kalbimde, bir damla sevgin kalana kadar bekleyeceğim gel deyişini. Tüm umutlarımı biriktirip gözlerimde, sevgimi gözlerine anlatmak için geleceğim. Bir tomurcuk gül gibi saçılıp, bahar gibi gözlerine bakmaktan korkmuyorum ki. Bir gün zamana yenik düşüp, bu sevgiyi sana yaşatamamaktan korkuyorum be sevgili ...


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi