28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], BEN YÜREKTE GİZLİYİM

............BEN YÜREKTE GİZLİYİM



Aşka âşık bu yürek sevdaların peşinde
Aşk sarhoşu olmuşum kadehlerde izliyim 
Buram buram yanmışım hasretin ateşinde 
Beni bende arama ben yürekte gizliyim
Bağrı yarık toprağın suya olduğu kadar
İhtiyacım var sana ela gözlü nazlı yar 
Yüreğimde gün be gün çiçeklense de bahar 
Bilsin ki yedi cihan ben aşk ile sözlüyüm 
Karanlık gecelerin doğmayan güneşiyim 
Aşk oduyla tutuşan mecnun'un kardeşiyim
Ağladıkça sanma ki bulutların eşiyim 
Islansa da yanağım sanma sulu gözlüyüm 
Yüreğinde eserken meltemlerin ılgını
Bilirsin şair adam çılgınların çılgını 
Tüm cihanı yakarken yüreğinin yangını 
Sevdim dedimse sevdim sanma ikiyüzlüyüm




--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi