28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], YALNIZLIGIMIN ADI SENSIN

 
__Yalnızlığımın Adı Sensin__
Islak ve dar sokaklarda yaşardım yalnızlığı Ve o zaman aklıma gelmezdi ağaracağı saçlarımın.Bilmezdim ki ayrılığının]Ölümün yansıması olacağını yüreğimde.Ben umutlarıma ip bağlayıp salmıştım gökyüzüneKüçük bir uçurtmanın kanatlarında sana gelmiştim.Rüzgarsız havalara alışıktım beFırtınana yenildim...
Sen deli bir kısrak ben isimsiz kahraman Nasıl da sevmişim seni anlayamadım.Bir bir kaybettim güzelliklerini Gözlerime yaşlar dolduağlayamadım.
Sevdalarımı isimsiz bir limana boşalttımKüçük küçük denizler yaptım...Kulak asmadım yalnızlığımaKulak asmadım acılarıma Ben hep seni gözyaşımda yaşattım... 

Adını koyamadım yalnızlığımınSevda dedim ben bu karamsarlığa Hiç bestelenmeyecek şiirler yazdım sanaHiç söylenmeyecek şarkılar yaptım. Bir tarafını aldırdım kalbimin
Mühürlenmiş gözlerimin dermanı sendin. 
  Her nereye baksam seni görürüm. 
  Gözlerin idam sehpası olmuş 
  Hasretin çöreklenmiş bağrımın ortasında 
  Çek git sevdiğim ne olacak sonunda 
Ya beni öldürürsün yada ölürüm

  Ezanlar yükseliyor minarelerden. 
  Yüzüm kabeye dönük dilimde dualarım 
  Rabbimden seni istiyorum ben 
  Öksüz bıraktığın yüreğime dön 
Gel ey gönlümün mihrabı yeniden...

--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi