30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Bilirimsin yağmur olmayı?


Hayatımda hiç yağmuru sevmezdim sana düşene kadar.

Yağmur ve sen…

Hangisi hangisini alır içine

Hangisi hangisine susuzdur

Düşünüyorum da

Kaç defa şu masaya oturdum

Ve kaç defa yağan yağmurlar arasında akıp geldim sana

Damla, damla

Birike, birike akıp gelen düşüncelerimin yağmurla yağdığı

Çayımı yudumlarken kaç defa kapılıp gittim sana

Kaç defa sızdım yollarına

Kaç defa gizli bir hırsız gibi akıp gittim senden

Kaç defa baktın kim bilir, ıslanmış tenine

Yağmur olup yağdığımı bilmeden

Hani...

Yağmur olmak

Akmak...

Bilirimsin yağmur olmayı?

Ben bu kadar istemedim

Yağmur olmak.

İnsan yağmuru kıskanırımı?

Sırf sana düşüyor diye

Sırf sokağına düşüyor diye

Pencerene vururken

Yürüdüğün yoluna

Saçlarına, eline, yüzüne düşüyor diye

Kaç defa yağmur olup akmak istedim

Ve kaç defa…

Sana kurak

Sana susuz

Düştüm ben.

 

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi